خبرهای داغ:
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

در هر کوچه‌ای، مردم باید نیروی اطلاعاتی نظام باشند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر کوچه‌ای مردم باید نیروی اطلاعاتی نظام باشند، گفت: به طور قطع جریان حق برای مقابله با جریان باطل نیاز به قدرت دارد و برای اینکه حیات سیاسی خود را حفظ کنیم چاره‌ای جز قدرت نداریم، مومنان باید به هر توانی تجهیز شوند.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۱۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی شامگاه یکشنبه در مراسم یادبود شهیدان غلامعلی و محمد بذرافکن، اظهار کرد: از ابتدای تاریخ بشریت تاکنون همواره دو جریان حق و باطل در برابر یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند و غیر از این دو جریان، جریان سومی وجود ندارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پیامبران را صاحب معجزه دانست که برای اثبات مقام نبوت خود معجزه انجام می‌دادند و افزود: برای این که بشر حق را درک کند و در این مسیر حرکت کنند خدا انبیای الهی را قرار داد.

وی با بیان اینکه بعد از انبیای الهی پرچم جریان حق در غدیر به دست ائمه اطهار(ع) تا ابد سپرده شده است، گفت: انسان‌ها باید با رهبری ائمه اطهار(ع) مسیر زندگانی خود را دنبال کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در هر کوچه‌ای مردم باید نیروی اطلاعاتی نظام باشند، گفت: به طور قطع جریان حق برای مقابله با جریان باطل نیاز به قدرت دارد و برای اینکه حیات سیاسی خود را حفظ کنیم چاره‌ای جز قدرت نداریم، مومنان باید به هر توانی تجهیز شوند.

وی اشاره‌ای به جریان غدیر کرد و ادامه داد: غدیر جریان ترسیم و بیان چگونه زندگی کردن بشر تا ابد است و انسان‌ها باید برای رسیدن به حق و زندگی در پرتو دین خدا باید در مسیر غدیر قرار بگیرند، حاکمیت الهی باید با وجود انسان الهی شکل بگیرد و مردم بعد از پیامبراکرم(ص) باید در سایه حکومت علی(ع) و فرزندان ایشان زندگی کنند.


حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه جریانی که بیشتر به آن در آیات قرآن پرداخته شده است جریان حضرت موسی(ع) است، تصریح کرد: خدا برای اینکه مردم بعد از رحلت پیامبراکرم(ص) مسیر خود را بشناسند و در جریان حق قرار بگیرند امام علی(ع) را به مقام امامت و ولایت و جانشین پیامبراکرم(ص) رساند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه در مقابل جریان حق جریان باطل قرار دارد، خاطرنشان کرد: جریان باطل در طول تاریخ در مقابل انبیای الهی قرار داشته است و به طور قطع جریان حق را عده‌ای نمی‌پذیرند، در عصر پیامبراکرم(ص) ابوجهل‌ها، ابولهب‌ها و ابوسفیان‌ها صف‌آرایی کرده‌اند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه دشمنان 80 جنگ در دوره حاکمیت پیامبراکرم(ص) در مدینه بر علیه ایشان طراحی کردند که حداقل بالای 30 جنگ پیامبراکرم(ص) فرماندهی سپاه را بر عهده داشتند، اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی و صهیونیست در یک جبهه قرار دارند، تمام کشورهای اروپایی و غرب در مقابل انقلاب اسلامی یک جبهه را تشکیل داده‌اند.

وی افزود: هزاران مسلمان در منا به شهادت رسیدند اما هیچ کشوری مانند ایران تعداد کشته شدگان را اعلام نکردند و اعتراضی در برابر عربستان نکردند چرا که این کشورها در یک جبهه قرار دارند، جبهه باطل گاهی در رنگ دین و گاهی به دنبال منافع ملی است، نام عربستان اسلامی است اما این شجره ملعونه با نام اسلام جنایت‌های گوناگونی را انجام می‌دهند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها