زنگ ایثار و مقاومت در جزیره کیش نواخته شد؛

همزمان با سراسر کشور، زنگ ایثار و مقاومت در دبستان دوره اول ابتدایی فرهنگ جزیره کیش نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کیش؛ با نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرمانده سپاه کیش، نماینده ولی فقیه در سپاه کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مدیران و مسئولان سازمان های و ادارات مستقر در کیش، اولیا دانش آموزان و دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی، سال تحصیلی 95-96 در جزیره کیش آغاز شد.

بنابراین گزارش در این مراسم علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: اگر امروز امنیتی در کشور برقرار است و همه در کنار یکدیگر در آرامش به کار و تحصیل مشغول هستیم به بهار خوه هزار شهیدی است که در دفاع مقدس تقدیم شده است.

وی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان و اولیا افزود: امید است که دانش آموزان عزیز در جزیره کیش همگام و همپای دیگر دانش آموزان در سراسر کشور با دو بال تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور کمک کنند.

مونسان در ادامه اظهار کرد: خوشحالیم که امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار به سر می برد.

وی با بیان اینکه یک روز ما می توانیم شعار بود و هدف تاکید کرد: امروز ما می توانیم تبدیل به اقدام و عمل شده و دستیابی به این هدف بزرگ نماد و نمودار پیشرفت هایی است که در صنایع پیچیده هسته ای، نظامی و موشکی به دست آمده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خطاب به دانش آموزان گفت: پیشرفت های حاصل نشان از این دارد که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته و این رخداد مبارک به دست نیامده است مگر به همت دانشمندان جوان و پشتوانه هایی چون دانش آموزانی چون شما.

وی با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان و دانشجویان سراسر کشور در سال تحصیلی 95-96 اظهارکرد: امید است با یاری یکدیگر کشورمان همچنان در اوج اقتدار بوده و در آینده ای نزدیک شاهد حل مشکلات در مولفه اقتصادی کشور باشیم تا کشور جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و دنیا همچنان درخشش داشته و در همه زمینه ها پیشرفت کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از دانش آموزان خواست تا به سوال" چگونه می توانیم اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را در جزیره کیش پیاده سازی و عملیاتی کنیم" پاسخ دهند. برندگان در این مسابقه از سوی معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد.

هانی معلمی رئیس اداره آموزش و پرورش جزیره کیش نیز در این مراسم با گرامی داشت هفته مقدس آغاز سال تحصیلی را به تمامی دانش آموزان، معلمان و اولیاء دانش آموزان تبریک گفت و افزود: امروز در فضا و حال و هوایی بسیار زیبا باحضور مسئولان، دانش آموزان و خانواده ها آغاز سال تحصیلی 95-96 را جشن می گیریم و امید است این روز زمینه ساز رشد و توسعه ای روزافزون برای فرزندان ایران اسلامی باشد.

در ادامه هانی معلمی پیام علی اصغر فانی رئیس آموزش و پرورش را برای حاضران قرائت کرد.

زنگ ایثارومقاومت به همت بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش جزیره کیش صبح امروز با حضور مسئولان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، احمد اعمالی رئیس اداره گزینش اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و آقای کمالی رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان مدیران ادارات و سازمان های مستقر در کیش، دانش آموزان و خانواده های آنان در دبستان دوره اول فرهنگ نواخته شد.

در این مراسم دانش آموزان پس از قرائت کلام الله مجید، به اهتزار درآمدن پرچم و پخش سرود جمهوری اسلامی، سخنرانی میهمانان از زیر قران عبور کرده و با دریافت گلهای سرخ زیبا از دست مسئولان راهی کلاس های درس شدند.

بیش از 7 هزار دانش آموز در سال تحصیلی 95-96 در بیش از 13 مدرسه دولتی و غیردولتی درجزیره کیش به تحصیل می پردازند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار