خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه ناحیه سپاه فردوس در اختتامیه طرح هجرت 3 :
حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه عنوان کرد: بزرگترین معروف در جامعه اسلامی حفظ انقلاب اسلامی است و اردوهای جهادی مصداق همین معروف است.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۵۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در سپاه فردوس در اختتامیه اردوهای طرح هجرت 3 بسیج سازندگی در خصوص اهمیت کار دانش آموزان در اردوهای طرح هجرت و جهادی گفت: هرکس که نیاز کسی را برآورده سازد خداوند 9 هزار سال برایش عبادت می نویسد و شرکت در اردوهای جادی و طرح هجرت خود موجب برآورده شدن نیاز بسیاری از افراد می شود .

حجت الاسلام والمسلمین غلامی در ادامه عنوان کرد: بزرگترین معروف در یک جامعه اسلامی حفظ انقلاب اسلامی آن است اردوهای جهادی مصداق همین معروف است

وی با اشاره به اینکه امر به معروف ونهی از منکر در جامعه امروز خصوصا درشهرستان کمرنگ شده است گفت: یکی ازشاخصه های جهاد امر به معروف و نهی از منکر است که متاسفانه در جامعه امروز کم رنگ شده است.

نماینده ولی فقیه خطاب به مسئولان در آموزش و پرورش گفت: باید مشاوره دانش آموزان توسط این نهاد تربیتی جدی گرفته بشود چرا که این مشاوره می تواند به نوعی مانع از فسق در جامعه شود.

غلامی به نقشه دشمن برای تهیه یک نسخه بدل از جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد وگفت: دشمن به فکر ایجاد یک جمهوری بدلی به جای جمهوری اسلامی ایران است اما بداند هرگز موفق نخواهد شد چرا که این نسخه اصل جمهوری اسلامی ایران فکر و انقلابش وصل به غدیر واهل بیت است.

برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و خود سازی جهادگران بسیجی

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در خصوص اهداف اردوهای جهادی در شهرستان گفت: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زداییو خود سازی جهادگران بسیجیان برگزار می شود.

مسعود کریم زاده نیز با اشاره به اردوهای جهادی بسیج سازندگی گفت: برگزاری اردوهای یک روزه با شرکت 819 نفر در زمینه های عمرانی ، کشاورزی و خدمت رسانی توسط 50 گروه جهادی ، اردوی 7 روزه با شرکت 52 نفر در عرصه های عمرانی ، تعمیر و مرمت خانه های محرومین ، خدمات رسانی و برگزاری کلاس های فرهنگی و آموزشی و اعزام 7 اکیپ درمانی به مناطق محروم و روستایی با ویزیت و توزیع رایگان دارو از جمله فعالیت های بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی می باشد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس 3 گروه جهادی به روستاهای محروم شهرستان اعزام شدند

مسعود کریم زاده در ادامه گفت : گروه های جهادی اعزام شده شامل دو گروه برادر در جهت کمک به برداشت محصولات در روستای طاهرآباد و ساخت خانه محرومین درروستای خانکوک و یک گروه خواهر جهت تمیز کاری و آذین بندی مدارس به جهت آغاز سال تحصیلی جدید می باشد.

وی گفت: ماموریت برادران دراردوهای جهادی بیشتر کار درعرصه های عمرانی و خواهران در خدمت رسانی و برگزاری کلاس های مختلف است.

مسئول بسیج سازندگی در شهرستان فردوس از اعزام اکیپ درمانی بسیج جامعه پزشکی به باغستان خبرداد وگفت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس 3 پزشک متخصص به دهستان باغستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

کریم زاده درادامه تاکید کرد: این اردوی جهادی یک روزه و با اعزام سه پزشک متخصص اطفال، داخلی و زنان زایمان صورت می گیرد که ویزیت و توزیع دارو نیز رایگان خواهد بود.

فعالیت دانش آموزان جهادگر بسیجی در 44 عرصه طرح هجرت 3

فرمانده بسیج دانش آموزی در شهرستان فردوس عنوان کرد : شروع فعالیت های طرح هجرت از ماه مبارک رمضان آغاز ودرشهریور ماه امسال پایان یافته است

علیرضا شهریاری با اشاره به اشاره به فعالیت دانش آموزان جادگر بسیجی برادر در 34 عرصه و خواهر را در 10 عرصه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان درعرصه رنگ آمیزی در 12 مدرسه شهری وروستایی ، عرصه دیوارنویسی طراحی و نقاشی در14 مدرسه، زیباسازی مدارس 5مدرسه شهری و روستایی و در عرصه تعمیر میز وصندلی حدود 150 صندلی که کمک خوبی به آموزش و پرورش با توجه به عنوان سال اقتصاد مقاومتی شد فعالیت کردند.

اردوهای جهادی کمک به کشف استعداد و توانمندی های دانش آموزان

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فردوس نیز گفت: یکی ازمهم ترین وظایف سپرده شده به آموزش و پرورش کشف استعداد و توانمندی های دانش آموزان است که برگزاری این اردوها کمک ویژه ای به تحقق این هدف می کند.

آبیار همچنین تاکید کرد: افزایش مهارت های دانش آموزان از دیگر رسالت های آموزش و پرورش در سال اقتصاد مقاومتی است که این مهم تنها در کنار برگزاری همین اردوها طرح هجرت و جهادی محقق می شود.

لازم به ذکر است در پایان از دانش آموزان فعال در عرصه اردوهای جهادی و طرح هجرت تقدیر شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها