خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس:

یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول در دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۵۲۰۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳

به گزارش روابط عمومی کانون بسیج فرهنگیان دزفول، در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس و اولین روز از بازگشایی مدارس امروز شنبه 3 مهرماه 95 با حضور عبدالمحمد جرجانی سرپرست آموزش و پرورش، سرهنگ عبدالامیر محتشمی رادفرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول،فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی و جمعی از مسئولین ستادی این مدیریت،یادواره شهدای مدافع حرم و 700 شهید دانش آموز شهرستان دزفول در دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان این شهرستان برگزار شد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش دزفول در این یادواره با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: شهدا با نثار خون و جان خود آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور میراث داران خوبی برای شهدا باشند.


«عبدالمحمد جرجانی» گسترش استفاده از فضای مجازی را مورد اشاره قرارداد و افزود: دشمن با ناامید شدن از جنگ سخت برای ضربه زدن به کشور تهاجم فرهنگی همه جانبه ای را علیه باورها و اعتقادات دینی و فرهنگ جوانان کشور آغاز کرده و یکی از بسترهای تهاجم فرهنگی فضای مجازی است.

وی ادامه داد: رعایت حجاب توصیه شهداست چرا که حفظ حجاب سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیزدر این آئینگفت:نقشه دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ایجاد غفلت از دشمنی آمریکا در جوانان است.

سرهنگ عبدالامیر محتشمی راد، دفاع مقدس را یادآور رشادتها و دلاوری های مردان و زنان ایران اسلامی دانست و ادامه داد: ایران با خون جوانان و شهدای خود و با اتکا به باورها و اعتقادات دینی در هشت سال جنگ تحمیلی تا ابد در برابر گزند دشمنان بیمه شد.

وی ادامه داد: اعتقاد و باور دینی مردم ایران اسلامی موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد و شرط ادامه این پیروزی ها و صیانت کشور از تهاجم استکبار جهانی استمرار پایبندی به این باورها و ارزش هاست.


پخش نماهنگ با موضوع دفاع مقدس، شعرخوانی و قرائت دلنوشته ای با شهید مدافع حرم شیهد سید مجتبی ابوالقاسمی از دیگر بخش های این مراسم بود.


از دو هزار و 600 شهید شهرستان دزفول 700 شهید دانش آموز می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها