خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در جمع رزمندگان تیپ82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در همایش سیاسی تیپ 82 سپاه گفت: سخن پوچی است که برخی ها منکر استقلال هستند و می‌گویند در دنیای امروز استقلال معنایی ندارد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۷۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش سیاسی، بصیرتی با حضور حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام معبودی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) و طرح جهاد کبیر به بحث الزامات جهاد کبیر پرداخت و بیان کرد : یکی از الزامات جهاد کبیر تهدیدات انقلاب اسلامی برای سایر اندیشه ها و تفکرات  است.

وی ادامه داد: اگر تهدیدات انقلاب اسلامی را به درستی و با آگاهی شناختیم می‌توانیم درست عمل کنیم.

معبودی تشریح کرد: یکی از مهمترین تهدیداتی  که دنیای غرب تصمیم گرفته آن را از بین ببرد گفتمان انقلاب اسلامی است که بحمد الله این انقلاب خیلی سریع به جهان صادر شده است و این را خود دشمنان انقلاب اعتراف کرده‌اند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی صدام با حمایت استکبار جهانی جنگ هشت ساله را براین انقلاب تحمیل کرد که با رهبری مقتدرانه امام راحل(ره) و حضور مردم در صحنه  توطئه آنان خنثی شد.

وی متذکر شد: با همه تلاش ها و کارشکنی ها امروز گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا جا افتاده و راه خود را بر اساس اهداف و آرمان‌ها می‌پیماید.

این مسئول اذعان کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب راه‌های دیگری را برای این گفتمان شروع کردند که همه در جهت تحریف مفاهیم انقلاب اسلامی است؛ یکی از این مفاهیم هم موضوع استقلال است .

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: از 150 سال قبل تا به امروز دو جریان استقلال طلبی و وابستگی در ایران وجود دارد که هر زمان جریان وابستگی به غرب بر سر قدرت بودند به چندین سال قبل پسرفت داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: این در حالی که در خیلی از زمینه ها که رشد کردیم به خاطر استقلال بوده است و امروز کسانی در جامعه ما با این شعار که استقلال در دنیای امروزه معنا ندارد به دنبال وابستگی جامعه به غرب هستند.

معبودی با اشاره به ایمن موضوع که در کشور گروهی می‌گویند آرمانگرایی مفهومی ندارد و با عقلانیت در تضاد است و انقلابی گری مساوی فراط‌گری است، توضیح داد: اگر در این دنیا آرماگرایی را کنار بگذاریم جامعه حرکتی نخواهد داشت.

وی با خاطر نشان کردم بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در جواب کسانی که انقلابی گری را مساوی افراط گری می‌دانند فرمود: "چرا بچه های حزب اللهی را به افرطی می‌دانید؟ اگر بچه های حزب اللی نبودنند شما نمی‌توانستید امنیت و حاکمیت داشته باشید، اگر ما روحیه انقلابی گری را از این جوانان بگیریم کی از مرزها و هویت این کشور دفاع کند؟"

گفتنی است در ادامه این همایش حجت الاسلام معبودی به  بخشی از سوالات جمع حاضر در خصوص مسائل سیاسی روز پاسخ گفت.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها