خبرهای داغ:
برگزار شد:

جشن دانش‌آموختگی سال 1395دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی خطاب به دانشجویان گفت: تمام همت و عزم خود را در کنار مهارت‌های علمی و شغلی که فراگرفته‌اید در راستای توسعه کشور بکارگیرید.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جشن دانش آموختگی سال 1395 دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)  با حضور دانشجویان، خانوده های آنان و نیز با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیات علمی و مسئولان دانشگاه برگزار شد.

دکتر نائینی، رئیس دانشگاه ضمن تبریک به دانشجویان برای فارغ التحصیل شدن و پایان یک دوره از مقطع تحصیلی و آرزوی کسب مدارج بالاتر بیان کرد: برگزاری جشن فارغ التحصیلی فرصتی است تا با این مراسم در کنار شما عزیزان و خانواده های محترم تان باشیم و ضمن تبریک این موفقیت تحصیلی، شأن والای امر مقدس تعلیم و تربیت را پاس بداریم.

وی گفت: به همه پدر مادر های عزیز، اساتید گرامی که با همت والا، صبر و حوصله، سرمایه های گرانقدری را به جامعه سربلند ایران تقدیم کرده‌اند خسته نباشید می‌گویم و آرزومندم در هر مرحله از زندگی شاد، موفق و پیروز باشید و امیدوارم خاطرات شیرین و به یادماندنی از ایام تحصیل در دانشگاهی که به نام مبارک بزرگمرد جهان، حضرت امام خمینی(ره) است برای شما به یادگار مانده باشد و از شما می‌خواهم که همچنان پس از فارغ التحصیلی نیز ارتباط خود را با دانشگاه حفظ کنید.

دکتر نائینی خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما دانشجویان فارغ التحصیل باید تمام همت و عزم خود را در کنار مهارت‌های علمی و شغلی که فراگرفته‌اید در راستای توسعه کشور بکارگیرید و با تلاش و کارآفرینی در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارید تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتری باشیم.

وی افزود: عامل مهمی که در وضعیت کنونی در امر توسعه آموزش عالی بر آن تاکید می شود توسعه دانشگاه ها از نظر کیفی و حرکت در مسیر دانشگاه های نسل سوم و خلاق و به اصطلاح کارآفرین است  به گونه ای که دانشجویان که وارد دانشگاه می شوند به دنبال مدرک گرایی نباشند بلکه هدف اصلی آنها اشتغال و کارآفرینی باشد تا براحتی بعد از فارغ التحصیلی جذب کار شوند.

رئیس دانشگاه ادامه داد: در این راستا همگی باید سعی و تلاش خود را در راستای شناسایی و حمایت از طرح و ایده‌های این عزیزان که سرمایه اصلی کشور هستند به کار بندیم و با پیاده کردن و اجرایی کردن دانشگاه های نسل سوم دانشجویان با فراگرفتن مهارت های شغلی در کنار آموزش‌های تئوری و با جلب اعتماد صنعت به دانشگاه، فارغ التحصیلان دانشگاه ها بیش از گذشته جذب بازار کار شوند.

حمل پرچم توسط دو دانشجو به عنوان  نماد دانشجو و نماد دانش آموخته، پخش کلیپ، اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه، اجرای تئاتر، قرائت سوگند نامه و تجلیل از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار