خبرهای داغ:
استقبال نکردن یا تحصن یک جانباز؟
کنسرت زانیار خسروی در گرگان بدون اطلاع این هنرمند كه قرار بود روز چهارم مهر برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۴۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازگرگان، اين روزها با نزديك‌شدن به ماه محرم، بر تعداد كنسرت‌ها افزوده شده و اين در حالي است كه برخي مانند اردشير كامكار، خودش برگزاري كنسرتش را لغو كرده است، اما کنسرت زانیار خسروی به دلایل نامعلومی لغو شد.

 این هنرمند با قراردادن تصویری از بلیت هواپیما در صفحه شخصی خود نوشت: «متأسفانه با تمام شور و اشتیاقی که برای دیدن شما گرگانی‌های عزیز داشتم، باید بگویم به من اعلام کردند که این اجرا کنسل شده است. خودم هم هنوز نمی‌دانم دلیلش چیست و...

بنا بر گزارش سایت‌های محلی استان گلستان، با اینکه این کنسرت دارای مجوز بوده، اما هم‌زمانی آن با هفته دفاع مقدس دلیل اصلی اعتراض‌ها بوده است.

روز شنبه، سوم مهر یک جانباز گلستانی به‌خاطر برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس در امامزاده عبدالله گرگان تحصن کرده بود. این جانباز« خادملو معتقد است مردم باید شاد باشند و نشاط جزء ضروریات زندگی و مقدمه هر فعالیت کاری است، اما باید احترام ارزش‌ها و خون شهدا را نگه داشت و حداقل در هفته دفاع مقدس و آغاز محرم از انجام کنسرت خودداری می‌شد»

گویا قرار بوده حجت‌الاسلام فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، برای گفت‌وگو با این جانباز به گلزار شهدا برود که این کار انجام نشده و حجت‌الاسلام مهدوی، رئیس ارشاد گرگان، به دیدار متحصن رفت. همچنین تشکل رسمی جمعیت فرزندان شاهد و ایثار‌گر نواندیش خدمتگزار استان گلستان در بیانیه‌ای خطاب به علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، به این رویکرد؛ یعنی برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس و آغاز محرم اعتراض کرد.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان هم برگزاری کنسرت در هفته دفاع مقدس و جریحه‌دارکردن احساسات مردم و خانواده‌های شهدا را ناشایست خواند.

اما باشگاه خبرنگاران «استقبال‌نکردن» را علت لغو کنسرت زانیار خسروی در گرگان ذکر کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: «کنسرت زانیار خسروی به دلیل استقبال‌نکردن لغو شده است». قندهاری افزود: «تاریخ بعدی برگزاری کنسرت اعلام می‌شود»

ارسال نظرات
پر بیننده ها