خبرهای داغ:
استاندار گلستان؛

دستگاه های اجرایی استان باید عمل خود را برمبنای نقشه راه و ایده های جدید قرار دهند

استاندار گلستان گفت: دستگاه های اجرایی استان باید عمل خود را برمبنای نقشه راه و ایده های جدید قرار دهند و در کنار آن تولید فکر داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۵۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج  از گرگان، حسن صادقلو، شب گذشته در آیین معرفی و تجلیل از برترین های جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: شیوه هایی که موجب موفقیت برخی از دستگاه های اجرایی شده است باید گفته شود و مورد تحلیل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه جوهره عالم، خدمت است، افزود: اسلام را می توان به طور مفصل تفسیر کرد اما در چند جمله می توان به آن عمل کرد. جوهره عالم خدمت است و خدمت صادقانه و با نیت الهی یک توفیق به شمار می رود و منتی بر مردم نیست.

استاندار گلستان با تاکید بر لزوم صداقت در عمل، خاطرنشان کرد: اگر در عمل صداقت وجود نداشته باشد، فرد را از جایگاهی که هست پایین می آورد.

وی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان باید عمل خود را برمبنای نقشه راه و ایده های جدید قرار دهند و در کنار آن تولید فکر داشته باشند.

صادقلو به مستندسازی شیوه ها هم اشاره کرد و گفت: باید شیوه های موفقیت را مستندسازی کنیم تا برای دیگران هم قابل بهره برداری باشد.

وی با انتقاد از برخی دستگاه هایی که مشارکتی در ارزیابی عملکرد نداشتند، افزود: دستگاه هایی که رتبه پایین کسب کرده و یا اصلا در ارزیابی شرکت نکرده اند باید معرفی شوند که چرا توجهی به این مسئله نداشتند. علاوه بر این شاخص های ارزیابی باید اهم و مهم شود و اگر در برخی از شاخص ها الگو شدیم، آن ها را حفظ کرده و مدلسازی کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار