نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز با شرکت در مراسم صبحگاه مشترک آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا اعلام کردند.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان :نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در ششمین روز از هفته دفاع مقدس صبح امروز با شرکت در مراسم صبحگاه مشترک آمادگی خود را در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا اعلام کردند.
این مراسم که در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد، شامل ادای احترام به یادمان شهدای مستقر در میدان، سان دیدن فرماندهان نظامی و انتظامی از یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مسقر در میدان، به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و نیایش بود.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پس از قرائت نیایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس از دفاع مقدس به عنوان ایامی درخشان و پرافتخار در تاریخ کشور یاد کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس متعلق به رزمندگانی است که با مقاومت، ایثار و خون خود در برابر دشمنان تا دندان مسلح و جبهه کفر ایستادند و برای کشور عزت، شرف و اقتدار به ارمغان آوردند.
سردار حسین معروفی اقتدار امروز ایران اسلامی را نشات گرفته از جانفشانی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی را از هر زاویه‌ای بنگریم، مقدس است.
وی با تاکید بر ضرورت تبین و تشریح فرهنگ سلشحوری‌های دفاع مقدس در جامعه گفت: بنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب، برای جلوگیری از فراموشی و تحریف و زنده ماندن یاد و خاطره مقاومت رزمندگان باید در این ایام دستاوردهای دفاع مقدس به بهترین نحو در جامعه بیان و یادآوری شود.
معروفی از نیروهای مسلح و بسیجی به عنوان سربازان ولایت یاد کرد و ضرورت تقویت روحیه خودباوری، ایمان، تقوا ،خداترسی، همدلی و وفاق میان نیروهای مسلح برای انجام رسالت‌های مهم و رویارویی با دشمنان اسلام و نظام را مورد تاکید قرار داد.
ارسال نظرات