خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان این که شرق و غرب صدام را برای حمله به ایران تحریک کردند گفت: در جنگ تحمیلی ۶۴ کشور کمک صدام کردند و از ۱۸ کشور اسیر ما در ایران بودند.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۷۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، کاظم مشهدی بافان روز یکشنبه در یادواره شهدای منطقه دیهشک طبس افزود: شرق و غرب به صدام گفتند اگر حکومت ایران را سرنگون نکنی انقلاب به کشور تو نیز رسوخ خواهد کرد و مردم قیام می کنند پس برای باقی ماندن راهی جز حمله به ایران نداری و ما نیز تو را حمایت خواهیم کرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در زمان شروع جنگ جلسه ای تشکیل می شود و گزارش هایی که در این جلسه ارائه می گردد که نشانگر وضعیت نابسامان ارتش است، بسیاری از فرماندهان ارتش یا زندان هستند یا به خارج از کشور گریخته اند.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیمی که گرفته می شود این است که استراتژی جنگی ما که تجهیزات محوری و نیرو محوری است باید به ایمان محوری تغییر یابد.

وی افزود: مردم ولایت مدار ایران با ایمان محوری و روحیه شهادت طلبی در مقابل صدام و دنیای استکبار ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: شعار غرب این است که دین افیون دولت هاست یعنی اگر احکام دین وارد حکومت شد، حکومت محدود خواهد شد لذا دین از سیاسیت را جدا می داند.

کاظم مشهدی بافان افزود: شعار شرق این است که دین علاوه بر این که افیون دولت هاست افیون ملت ها نیز هست.

وی در خصوص شعار آزادی در جامعه خاطرنشان کرد: آزادی که دینمان می گوید بر باید ها و نبایدها آزاد است اما شرق و غرب تعریفشان این است که هرگونه می خواهید زندگی کنید به شرطی که کسی از تو ناراحت نشود.

وی ادامه داد: مردم ایران با سردادن شعارهای «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» و «نه شرقی و نه غربی» به تاسیس حکومت جمهوری اسلامی در ایران رای دادند.

وی افزود: با تاسیس حکومت اسلامی شرق و غرب دست از سر این ملت برنداشتند و ترورهای نخبگان از جمله شهید مطهری را آغاز کردند که این شهید از طرف امام خمینی(ره) برای تدوین قانونی بر اساس دستورات اسلام مامور بود.

وی اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا در راستای محرم، صفر و دهه فاطمیه(س) است چون شهدا و رزمندگان ما همان تفکر را داشتند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی از جنگ نرم دشمن برای تغییر اعتقادات و باورهای مردم عنوان کرد و افزود: دشمن این کار را با دو روش ترویج مخدر بر جوانان و ترویج فساد اخلاق بر جوانان و میانسالان انجام می دهد.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب میفرمایند «همه شما افسران جنگ نرم هستید» یعنی حفاظت از خود، خانواده و جامعه با امر به معروف و نهی از منکر انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها