خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از دفاع مقدس همه فهمیدند باید با ملت ایران با زبان منطق سخن بگویند و اینکه راه تهاجم نظامی کاملا بسته شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۸۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار حسین سلامی امروز در جمع طلاب جامعه الزهرا(س) که به مناسبت هفته دفاع مقدس در تالار بیداری اسلامی این مرکز برگزار شد، اظهارداشت: بزرگترین اثر دفاع مقدس القا اعتماد به نفس در ملت ایران و ملل آزادیخواه جهان بود و بعد از دفاع مقدس آموختیم اراده هیچ قدرتی قادر نیست ما را از مسیر انقلاب باز دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جریان سازی دشمنان انقلاب افزود: دشمنان تلاش می کنند هویت اسلامی جوانان را با هویت غربی مبتنی بر هرج و مرج و پریشانی تغییر دهند و این یک جنگ واقعی است، جنگی دارای برنامه، راهبرد و فرماندهی است.

سردار سلامی تاکید کرد: آنها به دنبال تغییر سبک زندگی، تغییر روحیه جهادی اسلامی و انقلابی ما هستند و در این میان شما بانوان مومن و متدین نقش مهم و انکار ناپذیری را جهت پیروزی در این جنگ به عهده دارید.

وی ادامه داد: با دیدن شما زنان با ایمان که به دنبال کسب علم و معرفت الهی به این مکان مقدس وارد شدید، امیدوار و خرسند شدم که با وجود شما بانوان طلبه نقشه های دشمن،کاری از پیش نخواهد برد.

وی گفت: امروز ایران اسلامی از همیشه قدرتمندتر می باشد، بطوریکه این توان و قدرت در حد و اندازه شکستن تمام استخوان های قدرتمند ترین دشمن ملت و کشور عزیزمان ایران است.

وی با اشاره به اینکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی راه سعادت مسلمانان را گشودند، بیان کرد: امام خمینی(ره) در معنای حقیقی رسالت نبوی و پیامبر گونه را به انجام رساندند و بعثت جدید و نوینی را برای جهان اسلام ایجاد کردند.

وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب، خورشید درخشان اسلام را از پشت جاهلیت مدرن و از افق سرزمین ایران اسلامی طلوع دادند و اشعه های تابناک احکام اسلامی را در میان قلب مسلمان ایران و مسلمانان سایر کشور ها تاباندند.

وی با بیان اینکه رهبر کبیر و عظیم الشان انقلاب اسلامی بیرق دار عزت مسلمانان جهان هستند، اضافه کرد: اسلام به رهبری امام خمینی (ره) به عنوان مکتب تعالی بخش، ظهوری دوباره پیدا کرد و با عظمت، تمام قدرت هندسی جهان را دستخوش تغییرات قرار داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ضلع جدیدی از قدرت به نام اسلام به اضلاع قدرت جهانی اضافه شد و اسلام به عنوان یک واقعیت و حقیقت در عالم درخشید.

وی با اشاره به اینکه جهاد در راه خدا یکی از باب های جنت است، گفت: وقتی ما در جنگ غافلگیر شدیم، هیچ‌ یک از نهادهای کشور برای اداره این جنگ آماده نبود و تصور جهان این بود که نظام نوپای ایران نخواهد توانست مقابل قدرت هایی که می توانند چندیدن بار سیاره زمین را منفجر کنند، ایستادگی کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجسم واقعه عاشورا بود، اضافه کرد: ، خداوند مومنان را با سختی و مشکلات روبه رو می کند تا قله ای از سعادت را فتح کنند و شهدای واقعه عاشورا، با تحمل سختی ها به الگویی جاودانه تبدیل شدند.

وی اضافه کرد: شهدا دفاع مقدس نیز با الگوگیری از واقعه عاشورا، هنرمندانه تصویری زنده از شهادت آن امام را در مقابل دیدگان ترسیم کردند.

سلامی ادامه داد: همه ما هویت حقیقی خود را از اسلام دریافت می کنیم و اسلام منبع شکل دهی به شخصیت، منزلت، کرامت و عزت ما است و واقعه عظیم عاشورا، یک منبع و الگویی جوشان و زنده از فضیلت ها است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ما با عاشورا زندگی می کنیم نه به عنوان یک واقعه تاریخی بلکه این واقعه یک حقیقت جاری، فراتر از زمان در زندگیمان در جریان است و از فضایل آن درس می گیریم و با آن فضایل زندگی می کنیم.

وی تاکید کرد: جنگ ها زمانی که با الگو و سرشت الهی و در راه خدا شکل می گیرند، از یک حیات جاودانه برخوردار می شوند و شهدای این جنگ ها همیشه زنده هستند.

سلامی با اشاره به جایگاه عظیم شهدا، یادآور شد: شهدا مصداق حیات الهی و تجسم بخش آیات الهی هستند و توانستند با مردانگی صفاتی از قبیل امنیت، اقتدار، عزت، استقلال، پیشرفت و سربلندی را برای مملکت به ارمغان بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در سایه رهبری های امام خمینی(ره) و رهنمود های امام خامنه ای  و برکات مجاهدت های شهدا و ملت، دشمنان بزرگ ایران را در اقصی نقاط دنیا متوقف کرده ایم و اجازه نمی دهیم مستکبران بر سرنوشت مسلمانان حاکم شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اگر امروز سیاست قدرت‌های بزرگ با توقف روبه‌رو شده، ناشی از ریشه‌های مقاومت است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی از همیشه قدرتمندتر است  که این قدرت در حد و اندازه شکستن تمام استخوان های قدرتمند ترین دشمن ملت و کشور عزیزمان ایران است.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس تاریخی است که ارزش‌های ملت ایران را ساخت و منزلت ملت ما را در جهان ارتقا داد و از ملت ایران ملتی تسخیر ناپذیر، فداکار، مقاوم، ثابت قدم و شجاع ساخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها