محسن اسلام زاده در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان به بخش مستند جشنواره فیلم مقاومت بها دهند

کارگردان کشورمان گفت: خصوصا با حضور بخش سینمایی باید بخش مستند را جدی تر گرفت و جایی را انتخاب کنند که مخاطبین بیشتری بتوانند به بخش مستند بیایند و به این بخش به عنوان یک قسمت جنبی نگاه نشود.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۸۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
محسن اسلام زاده کارگردان و مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره فیلم مقاومت با تعدد فیلم ها در این حوزه یکی از نیاز ها است ولی جا دارد که در انتخاب جایی که برای این جشنواره در نظر می گیرند دقت بیشتری شود.

وی افزود: خصوصا با حضور بخش سینمایی باید بخش مستند را جدی تر گرفت و جایی را انتخاب کنند که مخاطبین بیشتری بتوانند به بخش مستند بیایند و به این بخش به عنوان یک قسمت جنبی نگاه نشود. مسئولین اگر تمرکز بیشتری به بخش مستند داشته باشند و آن را ازحالت جنبی بودن خارج کنند کمک موثری خواهد شد.

اسلام زاده اظهار داشت: جشنواره مقاومت همانطور که از اسمش پیداست باید به بررسی ابعاد مختلف جبهه جهانی مقاومت بپردازد که در چند سال اخیر می بینیم جبهه غربی عربی و داعش برای مقابله با محور مقاومت کمر همت بسته است.

وی در مورد کار خود در این حوزه یعنی مستند "شیخ صباح" گفت: مستند "شیخ صباح" به محور مقاومت اهل سنت در برابر داعش می پردازد چرا که رسانه های غربی عربی سعی دارند به همه القا کنند که جنگ های منطقه جنگ بین شیعه و سنی و فارس و عرب است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار