حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی در یادواره آبروی محله روستای میان رودان کوهرنگ، گفت: دنیای اسلام به داشتن چنین فرزندانی(شهدا) افتخار کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۵۲۱۹۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اولین یادواره شهدای پایگاهی (آبروی محله)، گرامیداشت یاد و خاطره شهید نجفقلی مهری بابادی در روستای میان رودان شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

این مراسم تحت عنوان آبروی محله، با حضور امام جمعه چلگرد، خیل بسیجیان ، اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهداء و مسئولین برگزار شد.

امام جمعه کوهرنگ در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدا نه تنها آبروی محله و منطقه و استان هستند؛ بلکه آبروی جهان اسلام هستند و دنیای اسلام به داشتن چنین فرزندانی افتخار کرده و خواهد کرد.

حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، دشمن تمامی تلاش خود را به کار برد؛ از بمب های شیمیایی گرفته تا تسلیحات مدرن آمریکایی و صهیونیستی استفاده کرد تا انقلاب اسلامی را به یک انقلاب شکست خورده و ضعیف تبدیل کند؛ اما برخلاف میل باطنی آنها خداوند متعال با امدادهای غیبی خود از انقلاب اسلامی که برگرفته از حرکت هیهات منا الذله حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و عواطف مردم حمایت کرد.

وی، تأکید کرد: خداوند متعال، آرزوی دشمنان اسلام را با شکستشان به یاس و ناامیدی تبدیل کرد.

گفتنی است: این مراسم معنوی به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهید نجفقلی مهری بابادی در روستای میان رودان کوهرنگ، زادگاه این شهید برگزار شد.

ارسال نظرات