خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور، زنگ مهر و مقاومت در مدارس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاوه نواخته شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه، زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین در محل مدرسه دخترانه حضرت خدیجه نواخته شد.

 در این مراسم ابتدا سرپرست آموزش و پرورش پاوه طی سخنانی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: افتخاری است که اکنون در آغازین روز بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی سال 1395 را با تعداد 7 هزار نفر از دانش آموزان 956 نفر از فرهنگیان در 340 کلاس درسی و 64 واحد آمورشی در منطقه مرزی پاوه آغاز می کنیم.

امیر ظاهری گفت: امروزه نیروهای متخصص و کارآمد به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین سرمایه هر کشوری محسوب می شوند و تربیت این نیروها جز در مدارس و توجه به جایگاه و منزلت فرهنگیان و ارتقای آن میسر نمی شود.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه است و نوعی سرمایه گذاری ملی است که هرکس در این راستا تلاش کند از رشد اقتصادی و اجتماعی در آینده برخوردار می شود.

 وی تصریح کرد: سرمایه انسانی که در نتیجه آموزش حاصل می شود، از مهمترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی است که اولین برداشتن گام در این راستا نیز بینش و نگاه مسئولان از نگاه مصرفی به یک نگاه سرمایه ای تغییر کند.

 ظاهری با بیان اینکه نهاد آموزش و پرورش مسئولیت تربیت جامعه را بر عهد ه دارد خاطر نشان ساخت: بدون شک آموزش و پرورشی موفق خواهد بود که مدیری توانمند و معلمانی بدون دغدغه داشته باشد.

 وی در پایان نیز از زحمات و تلاشهای مدیر سابق آموزش و پرورش جناب آقای سعدی فتاحی نیز تقدیر و تشکر کرد.

 در ادامه معاون فرماندار پاوه نیز در سخنانی اظهار داشت: امروز ما شاهد دو مراسم هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس خواهیم بود که در این هفته یک تحول و دگرگونی در این مملکت به وجود آمد که آن را از مسیر وابستگی به سمت استقلال با وجود توطئه ها و برنامه ریزی ها در درون کشور برای نابودی انقلاب اسلامی ، هدایت داد .

 نجیب میرانی افزود: در برون مرزها نیز دشمنان با قرار دادن صدام حسین در مقابل ما، جنگ تحمیلی را آغاز کردند که الحمد الله با لطف خداوند و رهبری امام و عشق و علاقه مردم به این نظام، توانستیم در همان ابتدا، در مقابل توطئه ها ایستادگی کنیم.

 وی گفت: امروز افتخار می کنیم به عنوان یکی از کشورهای ابرقدرت اسلامی به دنبال به زانو درآوردن دشمنان در دوران 8 ساله دفاع مقدس، مطرح هستیم .

 وی ادامه داد: از طرف دیگر امروز آغاز سال تحصیلی دانش آموزانی است که سرنوشت مملکت ما را در دست دارند و امروز بهار تعلیم و تربیت آموزش و پرورش برای دانش آموزان و فرهنگیان است.

 وی با اشاره به وجود دشمنان زیاد این مملکت تصریح کرد: هدف اصلی دشمنان همواره ، نشانه گرفتن اصل اسلام و ناب است که قصد ترویج فرهنگ بیگانه را در کشور د اشته باشند.

 وی افزود: این دشمنان در این راستا نیز اسلحه بسیار بزرگ زنان و دختران ما را که حجاب است در پی برداشتن آن هستند.

 وی در پایان گفت: گرفتن اسلام از مدارس و نهاد آموزش و پرورش از اهداف دیگری است که دشمنان برای این مرز و بوم دارند که می طلبد با هوشیاری بیشتر در مقابل آنان ایستادگی کنیم.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار