مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید بهشتی :
حجت الاسلام مصطفی لاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شهید بهشتی باتوجه به جانفشانی بسیجیان در دفاع مقدس بسیج و پس از آن بسیج را نمایشگر اراده یک ملت انقلابی دانست.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۲۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ حجت الاسلام مصطفی لاسمی مسئول نمایندگی ناحیه شهید بهشتی در گفت و گو با خبرنگار بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : هفته دفاع مقدس یعنی بزرگداشت سال هایی که مردم در آن حماسه سازی کردند، این حماسه از بسیج شدن و اتحاد مردم شکل گرفت و بسیج نمایشگر اراده یک ملت انقلابی است که برای حفظ و احیای ارزش های اسلام شکل گرفت.

وی افزود: نمایشگاه های هفته دفاع مقدس مبین این اراده ملت هستند. ما با کمترین امکانات بر برترین تکنولوژی روز دشمن غلبه کردیم ، چون ما فکر و اراده انقلابی داشتیم. امروز هم این اراده هست. دیروز تمام جهان با تجهیزات و منابع مالی خود در مقابل اراده یک ملت ایستادنن که آن را به زانو درآورند اما نتوانستند. امروز هم تمام رسانه ها و شبکه های ماهواره ای و مجازی در مقابل اراده این ملت به صف شده اند که این اراده را بشکنند اما به یاری خداوند متعال نخواهند توانست. وعده خداوند که فرمود آنهایی که ایستادند و استقامت ورزیدند خداوند رحمت و ملائکه خود را برای شان نازل خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ناحیه شهید بهشتی تصریح کرد: این نمایشگاه ها قطره ای ناچیز از اراده این ملت هستد که تا ظهور امام عصر (عج) تا پای جان در مقابل استکبار می ایستند و به فرموده امام راحل جهاد کبیر و عدم تبعیت از زورگویان است.



ارسال نظرات