خبرهای داغ:
بسیج مهندسین برگزار می کند

مسابقه طراحی پوستر شهدا مدافع حرم

مراسم اختتامیه فراخوان اولین مسابقه کشوری طراحی پوستر شهدای والا مقام انقلاب اسلامی ودفاع مقدس وشهدای مدافع حرم چهار شنبه 7مهر ماه 95
کد خبر: ۸۷۵۲۲۶۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،شهیدان ستاره های درخشانی هستند که با نور خود، راه هدایت و کمال را روشن نگه می دارند هر یک از این ستارگان درخشان می‌توانند عالمی را روشن نمایند، بنابراین حقیقت شهادت حقیقت عظیمی است که اگر این حقیقت به وسیله کسانی که امروز در قبال شهیدان مسئولیت دارند، یاد وراه آنهازنده نگه داشته شده، حفظ و تقدیس بشود. آینده و تاریخ همیشه از این ایثار بزرگی که آنها کردند بهرمند خواهد بود، همچنان که تاریخ بشریت هنوز از خون به نا حق ریخته سرور شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بهرمند می باشد.

هدف از برگزاری این مسابقه تجلی و ارتقای سطح کیفی آثار گرافیکی مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت می باشد

ترویج تصاویر، فرهنگ، اخلاق، رشادت ها، فداکاری ها و خاطراتی که رزمندگان، ایثار گران و شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، ترور، هسته ای، جهاد علمی و شهدای مدافع حرم، که جهت به ثمر نشاندن نهال انقلاب اسلامی خونشان را فدا کردند.

ایجاد گفتمان فرهنگ غنی شهادت در بین قشر جوان جامعه که در این عرصه تا کنون وارد نشده اند

ایجاد بستری جهت ورود به فضای مجازی و خلق آثار ارزشی و محتوا بخشی به شبکه های اجتماعی

انصافاً نمی توانیم ادای دین به شهدا و خانواده هایشان را به انجام برسانیم اما در حد توان، تکلیف خود را برای برگزاری این برنامه ها به اجرا می رسانیم امیدواریم که بتوانیم راه شهدا عزیز اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده و هرچه بیشتر شاهد اعتلا و اقتدار نظام اسلامی باشیم.

برنامه مسابقه

  • توزیع 2000بوستر مسابقه به سازمانها ونهادهای انقلابی ،نظامی وانتظامی در سراسر کشور از جمله بسیج هنرمندان وبسیج مهندسین سایر استانها.

پس از پایان مهلت ارسال آثار، پوستر ها به داوری گذاشته شده و از میان آنها 3 اثر به عنوان برتر و 20 اثر نیز بعنوان اثر منتخب برگزیده شد.

در کانال تلگرامی مسابقه HonarMoghadas @ ، آثار به نمایش گذاشته می شود و نظرات و دلنوشته از این طریق نیز گردآوری گردیده.

مجلدی از آثار فاخر به همراه دلنوشته ها و نظرات چاپ و درهفته بسیج در اختیار عموم علاقمندان قرار خواهد گرفت

مراسم اختتامیه فراخوان اولین مسابقه کشوری طراحی پوستر شهدای والا مقام

در مراسم بزرگداشتی که درتاریخ 7مهرماه در تالار حوزه هنری واقع درخیابان آمادگاه روبروی هتل عباسی در حضور خانواده معظم شهدا ی مدافع حرم وجانبازان سر افراز مقامات استانی و کشوری و حامیان برنامه برگزار خواهد شد و از آثار برتر و منتخب و مقاله های برگزیده با تقدیم هدایا، تندیس یادمان و لوح تقدیر، تجلیل خواهد شد.

این برنامه شامل قسمتهای متنوعی از پخش کلیپ اجرای خواننده حماسی وارزشی (محسن طاها) اجرای گروه تواشیح وسخنرانی برادر احمدیان که از راویان جبهه وجنگ می باشند در اهمیت نقش شهدا در حفظ اقتدار ملی کشور عزیزمان ایران

امتیازات مسابقه

  1. ارائه گواهی شرکت در مسابقه
  2. امکان چاپ پوستر های منتخب در کتاب مسابقه
  3. اهداء جوایز نفیس به پوستر های برتر

جایزه نفر اول سه سکه تمام بهار آزادی

جایزه نفر دوم دو سکه تمام بهار آزادی

جایزه نفر سوم یک سکه تمام بهار آزادی

به 20 اثر برتر منتخب تندیس یادمان، لوح تقدیر و هدایایی اهداء خواهد شد

پوستر های منتخب پس از داوری به مدت 14 روز کاری بر روی وب سایت سازمان بسیج مهندسین صنعتی www.eng-sanat.ir در معرض دید عموم قرار می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار