نماینده مردم دهلران در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
کاظم زاده با اشاره به بی تفاوتی سازمان محیط زیست به حل معضلات گفت: اقدامات سازمان محیط زیست برای حل معضلات زیست محیطی کشورمان فقط در حد حرف بوده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۶۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به بی تفاوتی و بی توجهی سازمان محیط زیست به حل معضلات اظهار داشت: اساساً دستگاه عریض و طویل سازمان محیط زیست با شناختی که بنده از آن دارم درخصوص ریزگردها و دیگر مشکلات در منطقه ایلام هیچ اقدام عملیاتی انجام نداده است.

وی افزود: متأسفانه سازمان محیط زیست در حل معضلات مربوطه تاکنون هیچ خروجی نداشته است تا جایی که می توان گفت بود و نبود این سازمان یکسان است زیرا کارکردی نداشته است.

این نماینده مجلس یادآور شد: در حال حاضر چاه های گاز و نفت در استان ایلام در حال سوختن است و علاوه بر آلودگی هایی که در منطقه ایجاد می کند باعث تخریب محیط زیست نیز می شود؛ سازمان محیط زیست باید به صندوق توسعه ملی فشار بیاورد تا از هدررفت سرمایه ملی جلوگیری کند که به توسعه و توانمندی ملت کمک کند.

نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه گفت: اقدامات سازمان محیط زیست برای حل معضلات زیست محیطی کشورمان فقط در حد حرف بوده است.

ارسال نظرات