خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین:

ملتی که تشنه شهادت است از تحریم و تهدید نمی‌ترسد

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) قزوین گفت: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در حساس‌ترین برهه قرار دارد و تمام مستضعفین جهان چشم به این انقلاب و نظام دارند.
کد خبر: ۸۷۵۲۲۷۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت حوزه امام علی(ع) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست  بصیریتی به مناسبت هفته دفاع مقدس در حسینیه این حوزه برگزار گردید.

دکتر حسینی مسئول سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در این نشست عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران که درسال1357به وقوع پیوست غرب را کاملا به لرزه انداخت و این شعارهای امام خمینی (ره)که با مطرح کردن عدالت و برابری تفکر جدیدی را مطرح نمود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تحولی شگرفت در دنیا به وجود آورد و دفاع مقدس ما یک دانشگاه بود.

این مسئول با تبین مسائل سیاسی روز گفت: دشمنی آمریکا و ایران، یک مشکل ایدئولوژیکی برسر این موضوع است که امریکا از الگو شدن افکار انقلابی ایران خشمگین است و میخواهد پیروی از افکار انقلابی ایران صورت نپذیرد.

حسینی خاطرنشان کرد: مسئله هسته ای یک بهانه است و غرب خیال می‌کرد با ترور دانشمندان هسته ای ایران می تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد.

وی افزود: ما با روحیه خودباوری و جهادی و نیز با تکیه بر توان داخلی به مقابله با استکبار می‌رویم و دشمنان ما نمی‌دانند، ملتی که شهادت دارد از تحریم و تهدید هراسی نخواهد داشت.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) تصریح کرد: امروزه مشاهده میشود هر روز به نام دین و باحمایت استکبار مسلمانان بی گناه در سوریه، عراق، یمن و بسیاری از کشورهای دیگر کشته می‌شوند و غربی‌ها با این حربه سعی در تخریب وجهه دین مبین اسلام و گسترش اسلام هراسی در رأس آن شیعه هراسی در دنیا دارند.

حسینی در پایان متذکر شد: هم اکنون انقلاب اسلامی ایران در حساس‌ترین برهه قرار دارد و تمام مستضعفین جهان چشم به این انقلاب و نظام دارند.

وی اذعام کرد: همانطور که در 8سال دفاع مقدس سرفراز وسربلند شده‌ایم، به فضل الهی ازاین امتحان سربلند خواهیم شد و بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار