مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهرستان ساوه گفت: در شرایط کنونی تنها راه مقابله با شیطنت دشمنان و فتنه‌گران نهضت تولید علم و رویكرد اقتصادمقاومتی مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۱۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد رشید مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان ساوه ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تقارن این دو مناسبت بسیار ارزشمند و نکو است.

وی افزود: امروز جوانان ما وظیفه دارند در سنگر علم و دانش حضوری پرنگ تر از گذشته داشته باشند؛ این ایام فرصتی است که فضای مدارس را به یاد و خاطره شهیدان والامقام، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در سنگر مدرسه یادآور عصاره‌های پاک انقلاب نمائیم.

وی افزود: همه ساله با شروع ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس حرکت دوباره و پرانرژی در مسیر پیشرفت علمی و توسعه پایدار و رشد و تعالی در جامعه اسلامی آغازمی شود.

مدیرکانون بسیج فرهنگیان شهرستان ساوه تصریح کرد: اهمیت تولید علم و فتح قله‌های دانش در این برهه زمانی كه دشمنان كینه توز اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را مصروف و معطوف به جلوگیری از پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی كرده‌اند و هر روز فتنه‌ای را برپا می كنند تا مانع از حركت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شوند بسیار قابل توجه و حائز اهمیت است .

رشید در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: تنها راه مقابله با شیطنت دشمنان و فتنه‌گران نهضت تولید علم و رویكرد اقتصادمقاومتی مورد تاکید مقام‌معظم رهبری است.

وی افزود: امیدوارم فرزندان ایران اسلامی اکنون در سنگرهای کلاس درس در کنار فرهنگیان عزیز سال تحصیلی پربار و سرشار از شادی و سلامتی را در پیش داشته باشند و در مسیر نورانی و پرافتخار شهدای گرانقدر دفاع مقدس افتخارات آینده را به نام خود به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات