فرمانده سپاه شهرتان اردل:

دفاع مقدس برجسته ترین افتخارات ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه اردل در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان،دفاع مقدس را از برجسته ترین افتخارات ملت ایران دانست.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۱۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی در جمع بسیجیان ونیروهای نظامی وانتظامی درصبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اردل، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان داشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

فرمانده سپاه اردل، افزود: در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد وخاطره شهیدان است آنها جوانمردان و جوانان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

جمشیدی با اشاره به افتخاراتی که بر اثر ریخته شدن خون پاک شهیدان هشت سال دفاع مقدس نصیب کشور عزیزمان شد بیان داشت: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

ارسال نظرات