خبرهای داغ:

تجلیل از 9خانواده شهید روستای سرله باغملک

دومین یادواره پایگاه شهید هاشمی و پایگاه شهید کردزنگنه روستای سرله با حضور خانواده شهدا اقشار مردم ،جمعی از مسئول بخش میداود در حسینیه ثارالله این روستا برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۷۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

در این مراسم ابتدا برادر بسیجی شیخ مصطفی محمدی دوست دبیر  یادوار ضمن عرض خیر مقدم خدمت مردم ولایی و شهید پرور روستای سرله وبخش میداود،هفته دفاع را تبریک گفت و در خصوص مقام شهداء و حدیت امام صادق که فرمود:افضل العمال صلواه لوقتها و بر الوالدین و جهاد فی سبیل الله گفت: مصداق واقعی این حدیث شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه ایذه سخنران مراسم:با درود و صلوات بر شهیدان هشت سال دفاع مقدس،امام شهیدان و همچنین شهیدان مدافع حرم از حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین  میداوود به خاطر تدارک دیدن این محفل شهدا  تقدیر و تشکر کردند

حجت الاسلام و المسلمین یونس زکویان بیان کردن:نکته اساسی که این یادوار شهدا به ما یاداوری می کنند این است که دو جریان از اول خلقت شروع  شده که تا کنون این دو جریان ادامه دارد یکی جریان حق بوده و دیگری جریان باطل یکی جبهه ی حق بوده و دیگری جبهه ی باطل. نکته راهبردی که باید به آن اشاره نمود این است که جبهه حق و باطل که در مقابل هم قرار گرفتن چه عواملی باعث میشود جریان حق پیروز شود و جریان باطل دچار شکست گردد این عوامل یکی رهبر الهی می باشد و دومین مورد شریعت آسمانی و سومین مورد هم استقامت بر محور حق  خود عامل پیروزی می باشد.

حجت الاسلام زکویان به خطبه قاصعه امام علی(ع) در مورد مردم حضرت موسی اشاره کردن و گفتن وقتی قوم بنی اسرائیل بر محور رهبری و حق استقامت کردند خداوند نعمت های فرآوانی به آنها داد اول به آنها پیروزی داد دوم عزت به جای ذلت داد سوم امنیت به جای خوف و ترس داد چهارم پیشرفت در عرصه های متفاوت داد و این اسوه بودن مختصص قوم موسی(ع)نیست و بلکه اگر شریعت آسمانی باشد رهبری الهی باشد و مردم بر محور حق استقامت داشته باشند خداوند این نعمت ها را نیز به هر قومی میدهد

 

ایشان افزودن :انقلاب ما نیز با رعایت این موارد مشابهه قوم حضرت موسی بود زیرا مردم ما همان مردم زمان پیامبرند که امام خود را با جان، مال وامکانات خود یاری نمودند.

حجت الاسلام زکویان فرمودند:اولین نعمتی که خداوند متعال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ما عطا فرمودند.

1-فرج و گشایش بود:انقلاب اسلامی که با تمام انقلابها متفاوت بود انقلابی که بنیه ی او مردم بود و ایدئولوژی اواسلام ناب محمدی بود.و انقلابی بود که در قرن بیستم یک تحول اساسی بوجود آورد.

وی بیان کرد که در هر جامعه ای که امام باشد امت هم باشند می شود کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران و با شکست مواجه نمی شود.

2-و دومین نعمتی که فرمودند نعمت عزت به جای ذلت بوده است

3- و سومین نعمت نعمت امنیت بود که دراطرف ما کشورعراق ،سوریه، یمن،افغانستان  که تمامی آنها دچار جنگ و درگیری می باشد ولی داعش جرعت نزدیک شدن به ما را ندارد داعش تا قلب اروپا رفته  ولی ایران اسلامی دارای امنیت می باشد.

4- و درپایان  چهارمین نعمتی که خداوند به  انقلاب اسلامی ایران داد پیشرفت و تبدیل شدن به قدرت در عرصه های مختلف ازجمله در عرصه هسته،در عرصه هوا فضا جزء چند کشور اول پرتاب ماهواره به فضا هستیم در عرصه لیزری،زیست محیطی و موشکی نامیدن .

در پایان این مراسم برادر بسیجی جمال شیخی به مداحی و روضه خوانی پرداختند همچنین با اهدا لوح و هدیه از خانواده شهداء تجلیل شد

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها