بوشهر- رئیس سازمان بسیج جامعه زنان با اشاره به راه اندازی 500 مهد جدید قرآنی در کشور گفت: هم اکنون در مجموع شمار مهد های قرآنی با تعامل آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی به سه هزار مهد رسیده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۱۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵



 


 

مینو اصلانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از بوشهر افزود: در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی بسیج جامعه زنان اقدام به برگزاری دوره های توانمند سازی کرده است تا افراد پس از گذراندن این دوره ها وارد بازار کار مشاغل خانگی شوند.
رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی بیان کرد: در بخش های آموزشی سه دوره تربیت معلم در حوزه دفاعی، مدیریت ویژه 15 هزار فرمانده پایگاه و عفاف و حجاب برای 70 هزار معلم پایه های راهنمایی و دبیرستان برگزار شده است.
وی اضافه کرد: همچنین در بخش تربیتی 110 هزار حلقه صالحین بعنوان بزرگترین شبکه تربیتی در کشور تشکیل شده است که با استفاده از طلبه های سطح 2و 3به این حلقه ها آموزش های مختلف ارائه می شود.
اصلانی ادامه داد: فعالیت های اجتماعی زنان بسیجی برای کمک به محرومان و تهیه جهیزیه صورت می گیرد و تاکنون این نهاد توانسته 30 هزار جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در سطح کشور تهیه و اهدا کند.
اصلانی با اشاره به راه اندازی 500 مهد جدید قرآنی در کشور گفت: هم اکنون در مجموع شمار مهد های قرآنی با تعامل آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی به سه هزار مهد رسیده است.
وی در باره خروجی برنامه های عفاف و حجاب اظهار کرد: تجمع های میلیونی در روز عفاف و حجاب و مطالبه گری های مختلف مردم بیانگر این است که در زمینه عفاف و حجاب راه را درست رفته ایم.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان افزود: باتوجه به وجود بیش از 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و دسترسی آسان به این شبکه ها مسئولان نباید بدون بومی سازی و تنها برای مقاصد سیاسی پهنای باند را افزایش دهند.
اصلانی،درمورد برنامه های امسال بسیج زنان در سطح کشور بیان کرد: برای تحکیم بنیان خانواده، بسیج زنان دو طرح آموزش مادران در مقابل جنگ نرم و آموزش رسانه شناسی ویژه دختران در سطح 18 هزار پایگاه برگزار می کند.

ارسال نظرات