امام جمعه شهر زاویه گفت: بصیرت افزایی و اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری کشور را از توطئه‌ها محفوظ می‌دارد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۱۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام حسن باقری در مراسم اختتامیه کلاس‌های قرآنی که به همت دارالقرآن کریم شهر زاویه و با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: اطاعت بی‌چون و چرا از ولی‌فقیه سفارش مشترک شهدا در وصیت نامه‌هایشان است.

وی افزود: پیام شهدا بر ولایت‌پذیری و ولایتمداری نشان دهنده بصیرت والای این سربازان امام راحل است که با شناخت کامل از دین، این مطلب را درک کرده‌اند که بدون وجود نعمت ولایت و به جا آوردن شکر این نعمت بزرگ الهی نه تنها به سایر امور دینی هم نمی‌رسیم بلکه ممکن است خود دین هم با عدم وجود ولایت به خطر افتد.

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به اینکه شهدا چیام غدیر را به خوبی درک کردند و در مسیر پیروی از ولایت گام برداشتند، گفت: شهدا توانستند با استفاده از همین فرهنگ و تبعیت از ولایت به پیروی امیرالمؤمنین(ع) در ولایت‌پذیری امانت دار باشند و پیوند بین ولایت و شهادت را هم به نمایش گذارند.

امام جمعه شهر زاویه تصریح کرد: امروز نیز با مشاهده مجاهدات‌ها و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران، نباید شرمسار رشادت‌ها و شهامت‌های این سربازان خدا باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین رسالت ما در چنین ایامی این است که با ولایت و خون شهدا پیوند داشته باشیم و راه امام(ره) و شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری به پیش ببریم .

در پایان مراسم تجلیل از برگزیدگان کلاس های قرآنی ، مربیان محترم و سادات توسط میهمانان صورت گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات