بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح
بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید با تاکید بر اثبات تسلیم‌ناپذیری در دوران دفاع مقدس همچنان با به نمایش گذاشتن ایستادگی نشان دهیم که مقاومت ملت ایران باعث رعب و وحشت دشمنان در دست‌درازی به این مرز و بوم شده و بار دیگر «ما می‌توانیم» را که در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید را به نمایش گذاریم.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۲۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار علی حمیدنیا پیش از ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی و نظامی که در سپاه ناحیه ساوه برگزار شد با اشاره به ترفندهای امروز دشمن در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی گفت: دشمنان انقلاب با حیله‌های بسیار به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و در این شرایط باید گوش‌ به‌ فرمان‌های مقام معظم رهبری سپرد.

وی با تاکید بر برجسته سازی شعائر انقلاب اسلامی گفت: استکبارستیزی، ایثار و شهادت از شعائر انقلاب اسلامی هستند که امروز نیز باید در راستای تکریم این شعائر کوشا باشیم.

بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح اقتدار امروز کشور را مرهون فرهنگ نقاومت در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: عامل برقراری امنیت پایدار فعلی کشور همین قدرت بازدارندگی است که دستاورد جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

سردار حمیدنیا یادآور شد: امروز به واسطه اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان جرأت جسارت به این مرز و بوم و همچنین این نظام مقتدر را ندارند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ مقاومت و روحیه ایثار و شهادت گفت: باید دوران دفاع مقدس آنگونه که هست برای نسل جوان تبیین شود تا این قشر نیز با تاثیر توکل به خدا، توسل به اهل بیت(ع)، تکیه بر تدابیر امام خمینی(ره) و اعتماد به نفس در پیروزی رزمندگان اسلام در زمانی که هیچ گونه آمادگی دفاعی را به‌سبب نو بنیان بودن انقلاب نداشتند آشنا و بیش از گذشته مانوس شوند.

بازرس ویژه ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دیدیم که با وجود اتحاد چندین کشور به منظور تجزیه ایران اسلامی و به سرکردگی صدام چگونه به فضل الهی در پیشبرد این نقشه از پیش تعیین شده و شوم خود ناکام ماندند و این اتفاق جز با ایمان به خدا و اتحاد و بصیرت‌افزایی ملت ایران میسر نشد.

سردار حمیدنیا در پایان خاطرنشان کرد: باید با تاکید بر اثبات تسلیم‌ناپذیری در دوران دفاع مقدس همچنان با به نمایش گذاشتن ایستادگی نشان دهیم که مقاومت ملت ایران باعث رعب و وحشت دشمنان در دست‌درازی به این مرز و بوم شده و بار دیگر «ما می‌توانیم» را که در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور رسید را به نمایش گذاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات