خبرهای داغ:
به منظور حضور در جام حذفی

مدافع عنوان قهرمانی با دو پرواز به بوشهر می‌رود

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای دیدار با تیم شهرداری بوشهر در چارچوب جام حذفی فوتبال ایران، سه‌شنبه شب به بوشهر سفر می‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۳۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان، قهرمان دوره قبل جام حذفی فوتبال ایران باید در نخستین گام از دور جدید این رقابت‌ها به مصاف تیم شهرداری بوشهر برود.

ذوبی‌ها که عنوان مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی را یدک می‌کشد امروز آخرین جلسه تمرینی خود را در اصفهان برگزار خواهد کرد و برای حضور در این دیدار بعدازظهر فردا(سه شنبه) راهی تهران می‌شوند و سپس از تهران با پرواز دوم عازم بوشهر خواهند شد.

ذوب‌آهن بلافصله پس از دیدار روز پنجشنبه خود مقابل شهرداری بوشهر با اتوبوس به اصفهان باز خواهد گشت تا تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر پس از تعطیلات، از سر بگیرد.

ذوبی‌ها که با یحیی گل‌محمدی موفقیت‌های چشمگیری در جام حذفی داشته‌اند، این‌بار باید بدون یحیی و در کنار مجتبی حسینی پا به این رقابت‌ها بگذارند.

دیدار این 2 تیم در چهارچوب جام حذفی فوتبال ساعت 16:15 روز پنجشنبه 8 مهرماه در بوشهر برگزار می‌شود و تیم داوری پیمان فرخی‌مهر ، بهروز برون، حامد صفایی و رضا تارخ قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار