خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از رونمایی ۴۰ عنوان کتاب در زمینه ایثار و شهادت همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۳۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،سید علی قریشی عصر امروز در جمع خبرنگاران از رونمایی 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: مراسم رونمایی از 40 جلد کتاب سرداران دفاع مقدس امروز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدایی که کتب تدوین شده به نام آن‌ها بود، در دفتر نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان برگزار شد.

آیت الله طباطبایی نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با حضور در این مراسم گفت: شهدای عزیز ما پرورش یافته مکتب امام حسین(ع)، مساجد و منبر ائمه اطهار(ع) بودند و روح ایثار و شهادت در جان این جوانان وجود داشت.

وی با بیان اینکه جنگ ما جنگ با کل کفار بود، افزود: از برکات جنگ تحمیلی ما این است که دشمن جرأت حمله فیزیکی به ایران را ندارد، بنابراین ملت ما با ایثار خود تا از مال و جان‌شان گذشتند که این همان معنای اصلی ایثارگری است، آن‌ها ایستادگی کردند و نشان دادند که از مرگ نمی‌هراسند.

امام جمعه اصفهان با تشکر از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان بیان کرد: این کتب به‌صورت مختصر و مفیر به معرفی سرداران بزرگ پرداخته است و نشر افکار و سیره شهدای ما ستارگان روشنی برای جوانان و آیندگان است تا راه را برای آنها نمایان کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها