به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس؛

دو پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان کمیجان افتتاح شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پایگاه مقاومت شهدای کمیجان و پایگاه مقاومت محدثه 2 در دو طبقه و با مساحت 220 مترمربع امروز با حضور مسئولین شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۴۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان کمیجان با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی دو پایگاه مقاومت بسیج مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

غلامرضا میوه فرماندار شهرستان کمیجان در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای کمیجان و پایگاه مقاومت محدثه 2 با تاکید بر زنده نگه داشتن روحیه و تفکر بسیجی گفت: فرهنگ و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده بمانده و به نسل جوان منتقل شود.

سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در مراسم افتتاح این پایگاه‌ها ضمن تبريك ایام دفاع مقدس گفت: هفته دفاع يادآور رشادت‌ها و دليری‌های رزمندگان اين سرزمين است كه با خون خود بقای نظام را بيمه كردند.

وی افزود: دوران ۸ سال دفاع مقدس و ارزش‌های آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه‌های انقلاب دارد از این‌رو لزوم انتقال این ارزش‌ها به نسل جدید در شرایط کنونی بیش از پیش احساس می‌شود.

لازم به ذکر است پایگاه مقاومت شهدای کمیجان و پایگاه مقاومت محدثه 2 در دو طبقه و با مساحت 220 مترمربع در مدت دوماه با هزینه‌ای معادل 60 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار