نخستین یادواره رهروان راه عشق شهدای روستای محمودآباد کمیجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۵۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام ساعدی در اولین یادواره رهروان راه عشق شهدای روستای محمودآباد که به همت پایگاه شهید صوفی و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: امروز ما هر چه داریم از شجاعت، رشادت و مردانگی شهدا و جانفشانی ایثارگران است که باید این امنیت را قدر بدانیم.

وی با اشاره به شکست حزب بعث عراق در جنگ هشت ساله افزود: رژیم بعث عراق در حالی در جنگ هشت ساله شکست خورد که مورد حمایت دنیای غرب و استکبار جهانی قرار داشت؛پیروزی دلاورمردان ایران اسلامی در طول این جنگ نابرابر را می توان مدیون روحیه شهادت طلبی جوانان انقلابی ایران اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام ساعدی با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم بیان کرد: دشمنان از همین حسین، حسین هراس دارند و باید این هراس در وجود دشمن همیشگی باقی بماند.

وی افزود:‌ شرق و غرب در جنگ علیه ایران با هم متحد و متعهد شدند که در نهایت پس از هشت سال دفاع قهرمانانه، ملت شجاع ایران با ایثار و از خودگذشتگی و به برکت خون پاک شهدا و ایثارگران و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام ساعدی در پایان شهدا را سند هویت، شجاعت و فرهنگ ایثار و شهادت خواند و خاطرنشان کرد: در 200 سال اخیر تنها کشوری که در جنگ یک وجب خاک خود را به دشمن واگذار نکرده ایران اسلامی بود.

در پایان برادر داود مسعودی مقدم با نوای دلنشین خود حاضرین را به فیض رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات