فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

افزایش توان نظامی دشمن را وادار به تسلیم کرد/ نظم آینده جهان در گرو تغییرات حال حاضر جهان اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: افزایش توان دفاعی سبب تسلیم شدن دشمن در زمینه نظامی شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۶۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در مراسم شبی با قرآن که به مناسبت هفته دفاع مقدس در امامزاده یحیی سبزوار برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی باور های ملت را دچار تغییر کرد اظهارداشت: کشوری که در زمان رژیم طاغوت بر ناتوانی خود تاکید می کرد بعد از انقلاب و با بروز جنگ تحمیلی در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کرد و  به پیروزی دست یافت.

وی با بیان اینکه جنگ هشت ساله جنگی غیر متعارف یود تصریح کرد: در این جنگ انقلاب نوپای ایران در شرایط محاصره اقتصادی در برابر ائتلافی از ابرقدرت های جهان در پوششی به نام صدام پیروز شد و این مهم تنها با تغییر باورها از ناتوانی به ما می توانیم بود.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار به برخی اتفاقات نظیر تجاوز ملوانان و کشتی های آمریکایی به آب های خلیج فارس اشاره کرد و ادامه داد: تحقیر دشمن در دستگیری ملوانان آمریکایی همه نشئت گرفته از روحیه انقلابی و باور استکبار ستیزی است.

وی در ادامه بیان داشت: می توان ادعا کرد که دوران هشت ساله نمونه ای از حکومت اسلامی بود که هنوز هم جزء آرمانهای انقلاب ما می باشد.

مظلوم با بیان اینکه شهدا نمونه های مجسم یک انسان الهی هستند تاکید کرد: این عزیزان برای رسیدن به حق از تمام لذت های دنیوی و خواسته یشان برای رسیدن به حق چشم پوشی کردند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه امروز فضای تنفس برای برای کشورهای استکباری در بلاد اسلامی تنگ شده است، عنوان کرد: این کشورها به دنبال راه فراری آبرومندانه از منطقه می گردند.

وی با اشاره دخالت های جهان استکبار در فضای جهان اسلام بیان داشت: این همه دخالت به این علت است که نظم آینده جهان بدون شک و در هزاره سوم از تحولات امروز منطقه اسلام سرچشمه می گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار