خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) گفت: هفته دفاع مقدس صرفا یک هفته در انقلاب اسلامی نیست بلکه یک گنجینه و یک فرصت و تجربه ارزشمندی است که ملت سلحشور ایران اسلامی با فرمان امام زمان(عج) خود توانستند در دوران دفاع مقدس به عرصه ظهور برسانند.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۰۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲

دفاع مقدس گنجینه و یک فرصت و تجربه ارزشمند است

گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا موحد با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس فرصت های متعددی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده افزود: این گنجینه انقدر پر بهاء است که میتواند برای نسل های آینده نیز مورد بهرهبرداری قرار بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم هفته دفاع مقدس را مظهر اقتدار نیروهای مسلح، سپاه و بسیج مستضعفین دانست و تاکید کرد: این درس بزرگ دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و برای مردم ایران اسلامی توانسته است چشم طمع دشمنان را در ارائه مجدد تحمیل جنگ کور کند.

موحد اظهار کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عزمت و شکوه این کشور مرهون دستاوردهای نظام مقدس است و اگر دفاع جانانه ملت ایران در دوران دفاع مقدس نبود خبری از این عزتمندی و سربلندی این کشور نبود و ما باید قدردان ایثارگران و جانبازان عزیز و خانواده های شهدا باشیم.

وی بیان کرد: بدون تردید دفاع مقدس تنها نبرد نظامی میان فرزندان ایران و ارتش متجاوزی که از سوی شرق و غرب عالم حمایت می شد نبود، بلکه دفاع مقدس توانست در لوای ایثارگری‌ها، شجاعت‌ها یک مکتب دفاعی جدید به نام مکتب دفاعی اسلام خلق کند.

موحد اضافه کرد: مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در تمام دنیا نفوذ کرده و به عنوان الگویی برای کشورهای اسلامی به شمار می رود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در ادامه با اشاره به نابرابری جنگ ایران و عراق، عنوان کرد: بدون تردید دفاع مقدس تنها یک نبرد نظامی بین رزمندگان ایران اسلامی و رژیم بعث عراق نبود، بلکه میان ایران و جهان استکبار بود که این مکتب دفاعی یک الگو برای رسیدن به استقلال و آزادی برای همه جهانیان است.

وی تصریح کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مولا و سرور شهیدان هشت سال دفاع مقدس در برابر کشورهای تمام دنیا ایستادگی کردند و در شرایطی نابرابر که شرق و غرب، رژیم بعثی عراق را تجهیز کرده بود، با ایمان و تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم از کیان میهن اسلامی پاسداری کردند.

ارسال نظرات