سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج انار در این مراسم به اهمیت حفظ ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت اشاره کرد و گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس نیز با تکیه بر این اصل مهم توانستند از میهن دفاع کنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۱۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان؛ناحیه مقاومت بسیج انار همزمان با هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان انار  برگزار کرد.

در ابتدای این مراسم  تعدادی از رزمندگان خاطراتی را از دوران دفاع مقدس بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، خاطراتی را از رزمندگان و شهیدان اناری دفاع مقدس بیان کرد.

همچنین سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار در این مراسم به اهمیت حفظ ارتباط با خدا و توسل به اهل بیت اشاره کرد و گفت: رزمندگان در زمان دفاع مقدس نیز با تکیه بر این اصل مهم توانستند از میهن دفاع کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ تمام نشده و همچنان ادامه دارد گفت: تنها شکل جنگ تغییر کرده است و امروزه در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم و باید همچنان روحیه رزمندگان زمان جنگ در ما وجود داشته باشد.

مرادی زاده در ادامه با تقدیر از حضور رزمندگان خواستار حضور بیشتر و مستمر یادگاران دوران دفاع مقدس در جلسات بسیجیان شهرستان شد.

وی همچنین از رزمندگان دوران دفاع مقدس خواست تا در رزمایش گردان های بیت المقدس شهرستان انار که قرار است اواخر مهرماه برگزار شود حضور داشته باشند تا جوانان بسیجی بتوانند از تجربیات آنان استفاده کنند.

فرمانده سپاه انار در پایان با اشاره به اهمیت  ” امر به معروف و نهی از منکر ” در جامعه گفت: متاسفانه از این امر واجب غافل شده ایم و باید همه در جهت احیای مجدد آن تلاش کنیم.

وی افزود: در همین راستا نشست و جلساتی در سطح شهرستان برگزار شده اما باید برای احیای این فرهنگ ، برنامه های مرتبط با امر به معروف مستمر باشد.
ارسال نظرات