نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بروجرد

از شهدا مدد بخواهیم تا همواره در خط امام و اسلام بمانیم

نماینده ولی فقیه درسپاه ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در دومین یادواره شهدای پایگاه حضرت قائم (عجل الله) حوزه مقاومت کمیل گفت : از شهدا مدد میخواهیم تا همواره در خط امام و اسلام بمانیم
کد خبر: ۸۷۵۲۶۱۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان : مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسبج بروجرد حجت السلام علاء دولتشاهی در دومین یادواره شهدای پایگاه حضرت قائم (عجل الله) حوزه مقاومت کمیل ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت : از شهدا مدد بخواهیم تا همواره در خط امام و اسلام بمانیم؛ گمان مبریدکه شهدا مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدا وند روزی می گیرند.

وی افزود : با اشاره به آیه ۲۳سوره احزاب وآیه ۴۱ سوره قلم در قرآن خدا وند می فرماید همواره با صادقین باشید چون خداوند عده ای از مومنین را برمیگزیند که صادق هستند در آنچه با خدا عهد بسته اند ،جان و مال و خود را در راه اسلام فدا می کنند ودرعوض به آرزوی خود و بالاترین نیکی که در ذهن انسان متصور است وآن همان شهادت است دست پیدا می کنند.

وی اشاره کرد : تحریک کننده کشور عراق در جنگ با ایران ا ستعمارگر پیر انگلیس ، آمریکا ی جنایتکار ورژیم غاصب صهیونیستی بودند و هدف از جنگ را ساقط کردن انقلاب نوپای ایران ،تسلیم شدن و وابسته کردن ایران به کشورهای غرب و شرق بود.ولی با همت رزمندگان اسلام پیروز میدان این جنگ ،شهیدان و رزمندگان اسلام بودند.

دولتشاهی افزود :امروزه ما در عرصه جنگ نرم قرار داریم و در این میدان وظیفه ماست که رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س) را پیروی کنیم.

وی خاطر نشان کرد :انتظار شهدا از ما این است که با توکل به خداوند و اعتقاد راسخ به توحید ،معاد،نبوت ،عدل و امامت با وحدت و انسجام همواره حامی و پشتیبان ولایت مطلقه فقیه باشیم تا دشمنان نتوانند آسیبی به این مملکت برسانند.

وی در ادامه تصریح کرد :پیام این یادواره ها تعظیم وتکریم صبر ،استقامت ،شهادت طلبی، حفظ روحیه انقلابی وخدمت به مردم ودیگرتحصیل شور وحماسه ونور هدایت از مرام شهدا د ر مسیر زندگی است.

ارسال نظرات