خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: چنانچه شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در کرمانشاه و همدان در برابر دشمنان می‌جنگیدیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۴۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سنقروکلیایی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در یادواره سرداران و شهدای حوزه شهید نیکجو صفا پارسینه شهرستان سنقر و کلیایی گفت: چنانچه شهدای مدافع حرم نبودند امروز باید در کرمانشاه و همدان در برابر دشمنان می‌جنگیدیم.

سردار بهمن ریحانی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های ملت انقلابی ایران در دفاع از کیان اسلام و میهن اسلامی است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های این دوره پر افتخار انقلاب اسلامی به نسل جوان است.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس تنها عراق نبود که با ما می‍جنگید همه مستکبران شرق و غرب پشت سر صدام ایستاده بودند و با تجهیز انواع سلاح‌ها در مقابل ملت ما که با دست خالی به دفاع می‌پرداخت می‌جنگیدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: صحنه هشت سال دفاع مقدس، صحنه اعتقادات دینی بود که نشان داد می‌توان با قدرت‌های آن زمان و کشورهای مرتجع با همه قدرت مالی و نظامی آنها مقابله کرد و با سرافرازی و اقتدار بیرون آمد.

ریحانی با اشاره به نقشه شوم دشمنان علیه نظام اسلامی ایران افزود: دشمن امروزه می‌خواهد از طریق اقتصاد به کشورمان ضربه وارد کند و با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل باید برای شکوفایی و پویایی اقتصاد کشور فکر انقلابی، اقدام انقلابی و عمل انقلابی را سرلوحه کار قرار دهیم تا راه نفوذ و سلطه دشمن را ببندیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد دوران دفاع مقدس برای ما خود باوری بود گفت: در صحنه ماندن و دفاع از خون شهدا و ارزش‌ها تا آخرین نفس وظیفه تک تک مردم مسلمان ایران اسلامی است.

ارسال نظرات