همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و و هفته دفاع مقدس مرکز سایت رایانه هنرستان شهید بهشتی ابهر با حضور نماینده وزارت آموزش و پرورش، به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۶۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با حضور مهدی رضایی نماینده وزارت آموزش و پرورش،حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه ابهر، جعفر جلیلی معاون فرماندار ابهر، موسی رضایی مدیر آموزش و پرورش ابهر و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای دولتی مرکز سایت رایانه هنرستان شهید بهشتی ابهر به بهره برداری رسید.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش ابهرضمن تبریک بهار تعلیم و تربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس تقارن این دو مناسبت را مهم دانست و با اشاره به ضرورت بهره مندی هنر آموزان رشته کامپیوتر هنرستانها از امکانات به روز و مطلوب، از صرف هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال جهت اماده سازی و تجهیز مرکز سایت رایانه هنرستان شهید بهشتی ابهر خبر داد.

موسی رضایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هوشمند سازی و پورتال مدارس و با بیان این که در طول دو سال گذشته بیش از ۳۰۰کلاس درس در سطح شهرستان هوشمند شده اند از کسب رتبه ممتاز شهرستان ابهر در زمینه پورتال مدارس در سطح کشور خبرداد.

گفتنی است، با بهره برداری از این سایت شرایط برای استفاده بیش از ۴۰دانش آموز هنرستان از امکانات جدید رایانه ای فراهم شده است.

ارسال نظرات