اولین دوره مسابقات پرش با اسب شمالغرب کشور به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۶۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر هیات سوارکاری استان زنجان گفت: اولین دوره مسابقات پرش با اسب شمالغرب کشور به نام زنده یاد مرحوم مجید بیات (بنیان گذار سوارکاری نوین در زنجان) به میزبانی استان زنجان و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

محسن حسنی افزود: این دوره از رقابت ها طی مدت دو روز و با شرکت استان های گیلان، ارومیه، قزوین و همدان، در رده ی سنی آزاد و در باشگاه سوارکاری اسواران زنجان برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار داشت: این دوره از رقابت ها در چهار رده ی ارتفاعی(80 الی 90) ( 100 الی 105)و( 115 الی 120) سانتی متر و پوئيسانس برگزارشد.

محسن حسنی تصریح کرد: همچنین در حاشیه ی مسابقات جشنواره زیبایی اسب عرب نیز برگزار گردید.

دبیر هیات سوارکاری استان با اشاره به اینکه این مسابقات با کیفیت مطلوب و با حضور سوارکاران برجسته برگزار شد گفت: درروز اول مسابقات پرش با اسب در رده ارتفاعي(٩٠-٨٠) سانتيمتر، نفر اول الهامه باقري با افق از باشگاه شادمان ، استان آذربايجان غربي؛نفر دوم محمدرضا اصفهانيان با گلناز از باشگاه المپيك ، استان زنجان؛ نفرسوم اميد پرويزي با زاگرس از باشگاه المپيك استان زنجان کسب کردند.

درروز اول مسابقات پرش با اسب و در رده ارتفاعي (١٠٥-١٠٠)سانتيمتر؛ نفر اول پوريا غفاراوقلي با گُلدرُز از باشگاه طلا، استان زنجان؛ نفر دوم فرزاد سهيل قاسمي با كارمِن از باشگاه اكباتان ، استان همدان؛ نفر سوم حسين خلخالي با چيلي از باشگاه المپيك، استان زنجان؛ نفرچهارم محمدمهدي مرزبان با دل فريد از باشگاه قويدل ، استان گيلان؛نفر پنجم سيدعطاالله خوانساري زاده با توكا از باشگاه مهر آريا ، استان قزوين کسب کردند.

همچنین نتايج روز دوم مسابقات پرش با اسب در رده ارتفاعي(١٢٠-١١٠) سانتيمتر؛ نفر اول عرشيا نجفي نيا با گلدرُز از باشگاه طلا ، استان زنجان؛ نفرچهارم محمدرضا اصفهانيان با زينا از باشگاه المپيك، استان زنجان؛ نفر پنجم امير ارسلان خوشدل از باشگاه طلا، استان زنجان کسب کردند.

همچنین در رده پوئيسانس؛ نفر اول مشتركاً پويا حسين خواه با راموئل از باشگاه اسواران استان زنجان و ابوالفضل افتخاري از باشگاه اكباتان ، استان همدان؛ نفر سوم محمدرضا رجبي خمسه با ماكسيما از باشگاه اسواران، استان زنجان کسب کردند.

گفتنی است: سید ارسلان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مراسم ضمن قدردانی از باشگاه اسواران بویژه خانواده بیات به بازدید از اسب های موجود در باشگاه پرداخت و در پایان مسابقات جوایز برگزیدگان مسابقات را اهدا نمود.

ارسال نظرات