خبرهای داغ:
در حاشیه بازدید از نمایشگاه"یاد یاران"مطرح شد؛
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حاشیه بازديد از نمايشگاه یاد یاران گفت: دفاع مقدس گنجینه ای گرانبها، پرافتخار و سرشار از عبرت ها و آموزه ها است.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۸۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
با دفاع مقدس می توان نظام و کشور را حفظ و بیمه کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید علی سجادی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان "یاد یاران" گفت: این برنامه ها به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارج نهادن به رشادت ها و ایثارگری ها، آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت، تجدید میثاق با آرمانهای شهیدان است كه بسيار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: دفاع مقدس سرمایه ای تمام نشدنی است که در صورت درست بهره گرفتن از آن می توان نظام و کشور را حفظ و بیمه کرد.

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در ادامه افزود: ما وظیفه داریم ارزش های دفاع مقدس را برای نسل جدید تبیین کرده و آنان را با ایثارگری های رزمندگان آشنا کنیم تا این رشادت ها در اذهان عمومی جاودانه شود.

سجادی بیان کرد: دفاع مقدس آموزه های عظیمی برای درس آموزی دارد که عزم ملی و مدیریت جهادی یکی از آنها است.وی با بیان اینکه اصلی‌ترین پیام شهدا برای نسل امروز که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، پیمودن راه خدا، عزت، آزادی و سعادت و سربلندی دنیا و آخرت است.

وی ادامه داد: اگر جوانان و نوجوانان این پیام را به درستی درک کنند می‌توانند مسیر حقیقت را پیموده و در جبهه کنونی سربلند و سرافراز بوده و آینده درخشانی را برای خود و جامعه رقم بزنند.

وي در پايان افزود: سنگرهای جهاد امروز جبهه و خاکریز نیست بلکه حضور توانمند در عرصه فرهنگی و اقتصادی است و گام نهادن معنادار در ترمیم اقتصاد و فرهنگ سازی زیست سالم مصداق بارز جهاد است و اگر شهدا اکنون بودند بطور قطع با همه وجود در این سنگر می جنگیدند. 

قابل ذکر است: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان "یادیاران" به همت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در اردوگاه غدیر قم تا تاریخ نهم مهر ماه از ساعت 17 تا 23 هر شب پذیرای خیل مشتاقان شهید و شهادت می باشد.   
ارسال نظرات
پر بیننده ها