نمایشگاه رزمی، فرهنگی «دفاع همچنان باقی است» رونمایی شد

نمایشگاه فرهنگی و رزمی «دفاع همچنان باقی است» با تلاش ناحیه سپاه حضرت روح الله(ره) و مشارکت حوزه در بوستان عطر سیب باقرشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷
خبرگزاری بسیج؛
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه فرهنگی و رزمی «دفاع همچنان باقی است»  با تلاش ناحیه سپاه حضرت روح الله(ره) و مشارکت حوزه   در بوستان عطر سیب باقرشهر افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه حضرت روح الله ؛ آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ فرهنگی و رزمی «دفاع همچنان باقی است» با حضور  فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره)، امام جمعه محترم باقرشهر، شهردار و اعضای شورای شهر باقرشهر، فرمانده بسیج ادارات ری، مسئول بسیج رسانه باقرشهر و جمعی از مدیران شهر و فرماندهان حوزه های بسیج  ناحیه در محل برپایی نمایشگاه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «اصغر آرزومندی» سالروز دفاع مقدس را یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت ساز کشور عنوان کرد و گفت: جنگ تحمیلی ایران و عراق یکی از فرصت های طلایی برای رسیدن به خودکفایی و تحقق مفهوم  واژه های ایثار و شهادت بوده است که هرساله باید سالروز آغاز حماسه دفاع مقدس را ارج نهیم و واقعیات و اتفاقات مهم این تاریخ ۸ساله را برای نسل جوان امروز روایت کنیم.

وی برپایی نمایشگاه بزرگ دفاع همچنان باقی است را یکی از نقاط عطف برنامه های پیش بینی شده در طول هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: دراین نمایشگاه ابعاد مختلف جنگ به تصویر کشیده شده است که بخشی از آن در قالب به نمایش درآوردن تجهیزات به روز جنگی برای به تصویر کشیدن اقتدار نظامی کشور است و بخش دیگر به مقوله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و راه های مقابله با آن است که این بخش از نمایشگاه در قالب غرفه های مختلف فرهنگی، سبک زندگی و… پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله در ادامه از برپایی تعداد قابل توجهی نمایشگاه فرهنگی در گوشه و کنار شهرهای حسن آباد، کهریزک، باقرشهر و روستاها خبر داد و گفت : در طول هفته دفاع مقدس علاوه بر برپایی نمایشگاه های که روایت تصویری جنگ را بر عهده دارند،  بیش از یکصد برنامه فرهنگی در پایگاه ها و حوزه های بسیج ناحیه برگزار می شود که شامل غبارروبی مزار شهدا، برگزاری ایستگاه مشاوره رایگان در محدوده شهر حسن آباد، اکران فیلم های جشنواره عمار، افتتاح پایگاه های جدید بسیج در بخش فشافویه، توزیع بروشورهای امر به معروف و نهی از منکر و ترویج سبک زندگی اسلامی، دیدار و تکریم خانواده معزز شهدای ۸سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و… است که مجموعه این برنامه ها با مشارکت بسیجیان ناحیه سپاه حضرت روح الله(ره) در نقاط مختلف بخش ها ، شهرها و روستاها به اجرا در می آید.

نمایشگاه دفاع همچنان باقی است به مدت یک هفته در بوستان عطر سیب باقرشهر دایر است و علاقه مندان هرروز بعد ازظهر می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به بوستان عطر سیب مراجعه کنند.
ارسال نظرات