کارشناس مسائل سیاسی:

فرمان فرمانده کل قوا با مصرف کالاهای داخلی و بهینه محقق می‌شود

بعد از دفاع مقدس 10ها جنگ بر علیه ایران آغاز شده که جنگ اقتصادی نمونه بارز آن است با استفاده از کالاهای داخلی و توجه به مصرف بهینه می‌توان به فرمان فرمانده کل قوا در مقابله با این جنگ لبیک گفت.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۱۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش روابط عمومي بسيج از مشگین شهر ، یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شهرستان مشگین‌شهر به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل مسجد امیرالمونین (ع)برگزار شد.

در این یادواره محمد نوری کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به رمز ماندگار دفاع مقدس گفت: در طول 8 سال جنگ تحمیلی رزمندگان با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در میدان نبرد حاضر شده بودند و همچنین ولایت‌مداری رزمندگان موجب شد این جنگ به دفاع مقدس تبدیل شود.

وی افزود: رزمندگان به فرمان ولایت لبیک گفته و در میدان نبرد حاضر شده بودند به طوری که بعد از قبولی قطع‌نامه نیز با وجود اینکه از قبول قطع نامه ناراحت بودند اما باز به فرمان ولایت لبیک گفته و این قطع‌نامه را پذیرفتند چرا که رزمندگان به امام رادات خواصی داشتند و اماده بودند تا پای جان در دفاع از کشور ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: بعد از 8 سا جنگ سخت بر علیه این کشور به اتمام رسید اما بعد از پایان جنگ 10ها جنگ دیگر بر علیه این کشور آغاز شده و همچنان ادامه دارد به طوری که مقام معظم رهبری از سال 1386 به عنوان فرمانده کل قوا فرمان‌هایی را جهت مقابله با جنگ اقتصادی صادر کرده و این امر در شعارهایی که هر ساله با عناوین مختلف اقتصادی مطرح می‌شود قابل مشاهده است.

نوری گفت: مقام معظم رهبری در 29 اسفند سال 92 بندهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی را جهت اجرا ابلاغ کرد که از جمله این بندها می‌توان به اصلاح الگوی مصرف در جامعه توسط خانواده ها و عموم مردم اشاره کرد که با استفاده از کالاهای داخلی و توجه به مصرف بهینه می‌توان به فرمان فرمانده کل قوا لبیک گفت.

ارسال نظرات