امام جمعه پارس آباد با بیان اينكه مسئوليت ما در قبال خون شهدا حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است، گفت: امروز برخي مسوولان نه تنها پايبند به اين راه نبوده بلكه بخاطر رسيدن به پست و مقام سر دعوا دارند.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۱۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در آیین گرامیداشت یادواره 22 شهید بخش تازه كند شهرستان پارس آبادمغان با بيان اينكه ایران اسلامی به برکت مکتب، ولایت فقیه و خون شهدا به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل شده، اظهار كرد: اگر امروز در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم مرهون خون شهداء عزیز ایران اسلامی هستیم.

وی گفت: اکنون آرامش و امنیتی که خداوند به این کشور عنایت کرده از ثمره خون شهداست، اگر در دنیایی که کشت و کشتار وجود دارد ایران در امنیت به سر می‌برد نشان از یاد و خاطره رشادت‌های شهیدان است.

امام جمعه پارس آبادمغان با اشاره به اينكه خانواده شهدا حق بزرگی بر ملت ما دارند، افزود: امروز رسالت ما ترویج روحیه فرهنگ ایثار و شهادت و احترام و تکریم به خانواده شهدا است و باید این روحیه را برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج و گسترش دهیم.

رشادي همچنين با بیان اينكه مسئوليت ما در قبال خون شهدا حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است، تاکید کرد: امروز برخي مسوولان نه تنها پايبند به اين راه نبوده بلكه بخاطر رسيدن به پست و مقام سر دعوا دارند كه اين بزرگرترين خیانت به خون شهدا است.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به فرا رسيدن ماه محرم، اين ماه را فرصت مناسبی برای تبیین فلسفه قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: علما و روحانیون باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و فلسفه وجودی قیام عاشورا را به درستی برای مردم تبیین و بازگو کنند.

رشادي همچنين بر ضرورت حفظ حرمت ایام محرم توسط مردم تأکید کرد و افزود: همه مسئولان و آحاد مردم وظيفه دارند شعائر فرهنگ عاشورايی را كه دشمن آن را مورد هدف خود قرار داده است را حفظ كنند.

پخش کلیپ،مداحی،احسانات(آش)و اقامه نمازجماعت مغرب وعشاءبه امامت امام جمعه ازدیگربرنامه های معنوی این مراسم بود

گفتنی است این مراسم باحضورامام جمعه محترم پارس آباد،خانواده های معظم شهداء ،فرماندار،بخشدار،فرمانده سپاه پارس آباد، بنیادشهید، نیروهای نظامی وانتظامی،بسیجیان واقشارمختلف مردم درمسجدجامع روستای محمودآبادطالقانی توابع بخش تازه کند برگزارشد.

خبرنگار: محمد جنگی

ارسال نظرات