وحدتی گفت: شستا با بیش از 300 شرکت، با ضعف شدید مدیریتی موجب ضربه به اقتصاد و درآمدزایی این مجموعه شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۲۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمد وحدتی در گفتگو با دیار شهریار با انتقاد از شیوه مدیریت شرکت های وابسته به سازمان تامین اجتماعی  گفت: متاسفانه مدیرعاملان شرکت های وابسته به  شستا به جای حضور در مجموعه های کاری خود به صورت پروازی وپاره وقت عمل می کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شوراس اسلامی  با اشاره به بازدید خود از تعدادی از شرکت های داروسازی وابسته به شرکت های سازمان تامین اجتماعی (شستا ) گفت: این شرکت ها با مدیر عامل های پروازی اداره می شوند و امور اجرایی و مدیریتی آن ها به هیچ عنوان شرایط قابل قبولی ندارد.

وی افزود: هربار که نهادهای نظارتی گزارش هایی از فعالیت این شرکت ها خواسته اند شستا این شرکت ها را زیان ده دانسته و زیر بار شفافیت های مالی نرفته است در حالی که به عنوان مثال در همین شرکت داروسازی که در شهرستان بستان آباد فعالیت دارند داروهایی تولید می شود که امتیاز انحصاری تولید آن ها در داخل کشور در دست این شرکت هاست و کل بیمارستان های کشور نیاز خود را از این شرکت تامین می کنند و هیچ توجیه عقلانی وجود ندارد که این شرکت زیان ده باشد و نیاز به حمایت های ویژه دولتی داشته باشد.
وحدتی ادامه داد: شستا با بیش از ۳۰۰ شرکت، با ضعف شدید مدیریتی موجب ضربه به اقتصاد و درآمدزایی این مجموعه شده است.

وحدتی ادامه داد:برای بهبود شرایط و احیای قابلیت های این شرکت ها در ابتدا نیازمند به انتظام مدیریت هستیم، چرا که در راس تمامی شرکت های دنیا، این مدیران هستند که با حضور دائمی شان کنترل اوضاع را در دست گرفته و تهدید ها را به فرصت تبدیل می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: عدم حضور مدیر عامل بی نظمی و سرهم کاری را گسترش می دهد به گونه ای که سهل انگاری ها افزایش و دقت در کار کاهش می یابد.

منبع: دانا
ارسال نظرات