غار کتله‌خور بنا به دلایلی از جمله فاصله مسافتی موجود با استان با مشکلات مدیریتی مواجه است.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۳۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در همایش رونمایی از نقشه غاز کتله‌خور با اشاره به اهمیت غار کتله‌خور از ابعاد مختلف گفت: این غار کتله‌خور به درستی به مردم معرفی نشده است.

جواد رحمتی افزود: برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این غار از سال 72 تا کنون نقدهایی انجام شده و در آینده هم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 11 کیلومتر از این غار در آن سال نقشه‌برداری شده است، اظهار داشت: در آن نقشه‌برداری غار کتله‌خور به لحاظ طبقات و شکل مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: هر چند کار انجام شده به نظر بسیار دشوار می‌آید، ولی نتیجه کار حتما در امور برنامه‌ریزی استان به ویژه در حوزه محیط زیست بسیار کاربردی خواهد بود.

جواد رحمتی گفت: علاوه بر فوریت موجود در برگزاری این برنامه، تغییرات مدیریتی روی داده در استان، حضور در برنامه‌ها را برای مسؤولان مشکل کرده است، بنابراین تلاش می‌شود برنامه‌ای بزرگ‌تر طراحی و اجرا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه مدیریت این غار بنا به دلایلی از جمله فاصله مسافتی موجود با مشکلاتی مواجه است، افزود:سعی می‌شود از نظرات کارشناسی در مدیریت غار کتله‌خور استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطر نشان ساخت:تلاش می‌شود با مشارکت بخش خصوصی، امکانات زیربنایی در این محل هم فراهم شود.

ارسال نظرات