فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد
سردار حسین معروفی گفت: امروز دشمنان از قدرت نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی هراس دارند زیرا ملت ایران با تمام توان و زیر سایه هدایت رهبری برای حفظ ارزش‌های اسلامی مجدانه حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۸۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سپاه نیوز؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: ایمان، توکل به خدا، وفاق و همدلی بین ملت و رهبری و مدیریت و فرماندهی امام راحل سه مؤلفه مهم پیروزی دوران دفاع مقدس است.


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: در دوران دفاع مقدس چیزی به عنوان ترس در وجود رزمندگان وجود نداشت و این شجاعت برگرفته از توکل به خدا و ایمان و تقوای رزمندگان بود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران نشان داده است که جایی که ارزش‌های اسلامی و اعتقادی در خطر باشد همه با تمام توان و زیر سایه هدایت رهبری برای حفظ آن حرکت می‌کنند.


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دشمن مولفه‌های انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار داده و می‌خواهد با نفوذ در افکار و اندیشه‌های مردم ما به ویژه نسل جوان این مولفه‌ها را خدشه‌دار کند که نیاز به هوشیاری بیش از پیش اقشا مختلف مردم دارد.


سردار معروفی تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم در جهان وظیفه همه ما این است که در برابر نقشه‌های دشمنان آگاه باشیم و زیر پرچم ولایت وظایف خود را به طور شایسته انجام دهیم.
ارسال نظرات