فرمانده ناحیه مقاومت استان زنجان:

درهر لباسی که هستیم معنای واقعی مقاومت را سرمشق قرار دهیم

فرمانده ناحیه مقاومت ماهنشان استان زنجان گفت: همه باید درهر لباسی که هستیم، معنای واقعی مقاومت و ایستادگی را سرمشق قرار دهیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۹۴
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  " مجتبی برزگر " فرمانده  ناحیه ماهنشان دراستان زنجان گفت: دفاع در جنگ هشت ساله تشکیل دهنده‌ هویت ملی ایرانی و نمونه کاملی از الگوی اسلامی است که باید به جهان معرفی شود.
" مجتبی برزگر" افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای گران‌بها است که در اندوخته انقلاب اسلامی برای جهانیان جلوه ‌نمایی می‌کند.
وی اظهار داشت: دفاع مقدس به این دلیل مقدس است که ما آغاز کننده جنگ نبودیم و آنها جنگ را بر ما تحمیل کردند. در همه تاریخ پادشاهان و حکام امتیازاتی را به دشمنان خود دادند اما تنها دردفاع مقدس بود که هیچ امتیازی از سوی ما به دشمن داده نشد.
فرمانده ناحیه ماهنشان گفت: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشورما تحمیل کردو با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند.
" برزگر " تصریح کرد: سالروزآغاز جنگ تحمیلی را هفته دفاع مقدس نامگذاری کردند تا درهر لباسی که هستیم، راه شهدا را ادامه دهیم و یاد آن عزیزان و امام شهدا را زنده نگه داریم و معنای واقعی مقاومت و ایستادگی را هر زمان سرمشق و سر لوحه خود قرار دهیم.
فرمانده ناحیه ماهنشان با اشاره به برخی برنامه‌های دفاع مقدس در شهرستان افزود: حضور باشکوه بسیجیان در صبحگاه مشترک و رژه خودرویی، رزمایش الی بیت‌المقدس، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران، یادواره شهدای بلند پرچین از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
" برزگر" اظهار کرد: یادواره شهدا با نام "آبروی محله" مقابل درب منزل خانواده شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی شخصیت های اخلاقی و رفتاری آنها برگزار می شود.
فرمانده  ناحیه ماهنشان با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: پیاده روی خانوادگی، نشست های بصیرتی، اقتصاد مقاومتی، افتتاح قسمت اداری سوله های صالحین و پروژه های عمرانی بسیج سازندگی، آموزش های مهارتی هسته های فرهنگی صالحین، کارگاه مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم، دوره های تربیت و تعالی هم اندیشی فصلی فرماندهان پایگاهها و دبیران امر به معروف از دیگر برنامه های این هفته است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار