فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه‌ای عمیق در فرهنگ دینی ملت ایران دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه‌ای عمیق در فرهنگ دینی ملت ایران دارد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۱۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، حبیب الله سهرابی در حاشیه دیدار از خانواده های معظم شهدای بسیجی شهرستان میناب گفت: از خانواده های معظم 89 شهید بسیجی شهرستان با حضور فرماندارویژه میناب و مسئولین ادارت شهرستان در مرکز شهرستان دیدار شد. 

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه‌ای عمیق در فرهنگ دینی ملت ایران دارد و باید این روحیه تقویت شود در این راستا باید برنامه ریزی‌های فرهنگی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب خانواده های معظم شهدا را نور چشمان ملّت دانست و اظهار داشت: ياد و خاطره شهدای گرانقدر، نمادی ارزشمند از توانمندی‌های ايران اسلامی در مقابل دسيسه‌های دشمنان در عرصه های مختلف اجتماعی،سیاسی،اقتصادی و فرهنگی است. 

سرهنگ سهرابی بیان داشت: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد و امروز تمامی مردم ومسئولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهداست.

وی با بیان اینکه پیروی از اندیشه و سیره شهدا مستلزم شناخت فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: یاد و نام شهدا و امام شهدا همیشه باید در اذهان زنده نگهداشته شود. 

وی خاطر نشان کرد: از خانواده های شهدای بسیجی دانش آموز و دانشجو نیز در همین رابطه توسط حوزه مقاومت دانشجویی شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج در روستاها دیدار و سرکشی بعمل آورده می شود. انتهای پیام/ز

ارسال نظرات