همزمان با هفته دفاع مقدس:

یادواره شهدای والامقام شهرستان گرمی برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای والامقام شهرستان گرمی در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۱۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،با حضور حجت‌الاسلام فیاضی؛مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اهالی شهید پرور شهرستان گرمی یادواره شهدای این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته مبارک اظهار کرد: امروز ما هر چه داریم از شجاعت، رشادت و مردانگی شهدا و جانفشانی ایثارگران است که باید این امنیت را قدر بدانیم.

وی با اشاره به شکست حزب بعث عراق در جنگ هشت ساله گفت: رژیم بعث عراق در حالی در جنگ شهت ساله شکست خورد که مورد حمایت دنیای غرب و استکبار جهانی قرار داشت. پیروزی دلاورمردان ایران اسلامی در طول این جنگ نابرابر را می توان مدیون روحیه شهادت طلبی جوانان انقلابی ایران اسلامی دانست.

فیاضی با اشاره به نزدیک شدن ماه محرم بیان کرد: دشمنان از همین حسین، حسین هراس دارند و باید این هراس در وجود دشمن همیشگی باقی بماند.

وی با اشاره به پیشینه نفرت ‌‌بار آل‌سعود اضافه کرد:پیشینه آل‌سعود از آن جا معلوم است که 40 قبیله نقشه کشیدند تا فرستاده الهی حضرت رسول اکرم(ص) را از میان بردارند و فداکاری و بصیرت حضرت امیرالمومنین علی(ع) تمام فتنه‌های آنها را بر ملا کرد.

فیاضی عربستان را انباردار آمریکا خواند و ادامه داد: به اذعان سران آمریکا رژیم آل‌سعود جز لیاقت انبارداری، لیاقت دیگری ندارد به طوری که آل‌سعود همان ابوجهل زمان است.

وی با تجلیل از سخن آن بانوی عراقی که حرف دل شیعیان را به زبان آورده و گفته عربستان از خود هویتی ندارد و فقط به فکر پروردن شکم است، گفت: حاکمیت بی‌چون و چرای عربستان در دست حکام آمریکا و استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام فیاضی گفت:‌ شرق و غرب در جنگ علیه ایران با هم متحد و متعهد شدند که در نهایت پس از هشت سال دفاع قهرمانانه، ملت شجاع ایران با ایثار و از خودگذشتگی و به برکت خون پاک شهدا و ایثارگران و رهبری پیامبرگونه امام راحل به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: در 200 سال اخیر تنها کشوری که در جنگ یک وجب خاک خود را به دشمن واگذار نکرده ایران اسلامی بوده است.وی شهدا را سند هویت، شجاعت و فرهنگ ایثار و شهادت خواند و بر تکریم خانواده معظم شهدا تاکید کرد.

مداحی در سوگ شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای شهرستان گرمی از دیگر برنامه‌های این یادواره فرهنگی بود.



ارسال نظرات