در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج کارگری استان یزد:
محمد رضا نیک نام گفت: کارگران در جبهه اقتصاد مقاومتی، رزمندگان و خط شکنانی هستند که با تعامل با کارفرما و تولید با کیفیت در حقیقت دشمنان این نظام را نا امید کرده و بر آنان غلبه می کنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۵۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه بسیج کارگری شورای اسلامی کار استان یزد با حضور مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد،مسئولین اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ،تشکل های کارگری و نمایندگان کارگران استان یزد به دست برادر بسیجی سید حسین سالاری جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس افتتاح گردید.

در این مراسم مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد ضمن گرامیداشت روز مباهله و سالروز عملیات ثامن الائمه بیان داشت:در این روز با توجه به فرمان حضرت امام مبنی بر اینکه حصر آبادان باید شکسته شود ،با تعامل ارتش و سپاه طرح ریزی لازم انجام شد ورزمندگان لشکر 77 خراسان توانستند علاوه بر شکستن حصر آبادان ،دو جاده مهم این شهر را از دست بعثی ها آزاد نمایند .

محمد رضا نیک نام  در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت : هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این سرزمین است که با اهدای جان خود کشور را بیمه کردند.و مااین آسایش و آرامش را مدیون خون شهدا وایثارگران هشت سال دفاع مقدس می باشیم.

وی در ادامه گفت :کارگران در پیروزی انقلاب سهم زیادی داشتند و با شروع جنگ آنها با عشق و علاقه سینه های خود را در برابر دشمنان سپر کرده و در جبهه های حق علیه باطل با دشمنانی که تا دندان مسلح بودند و 35 کشور از آنها حمایت می کرد جنگیدند .آنها همیشه پیشتاز بوده و بیشترین زحمات به دوش آنها بود.

محمد رضا نیک نام ادامه داد : سال سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل است و دوران دوران جنگ اقتصادی است .کارگران در این جبهه رزمندگان و خط شکنانی هستند که با تعامل با کارفرما و تولید با کیفیت در حقیقت دشمنان این نظام را نا امید کرده و بر آنان غلبه می کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان یزد بیان داشت: امید است با افتتاح این پایگاه تفکر بسیجی و روحیه بسیجی در اینجا حاکم شده و تاثیرات آن در بهبود و ارتقاء سطح معنوی و بصیرتی کارگران نمایان شده و با درست کارکردن و تعامل با کارفرما و صرفه جویی و اخلاص  تولیدات با کیفیت و مناسبی را به بازار عرضه کنند.

در ادامه  ضمن معرفی حکم سرپرستی پایگاه به برادر راسخی تقدیم شد و مراسم افتتاح  پایگاه شهدای شورای اسلامی کار توسط مدیر اجتماعی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان رزمنده  ،جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس ،برادر بسیجیسید حسین سالاری افتتاح گردید.

ارسال نظرات