مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن:

طرف مقابل در برجام تعهدات خود را اجرا نکرده و نخواهد کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن گفت: متاسفانه در کشور برخی آمدند و همه چیز را منوط کردند به برجام و بیش از یک سال و نیم است که کشور دچار رکود اقتصادی شده است و دشمن حداکثر بهره برداری را می کند.باید بدانیم طرف مقابل در برجام تعهدات خود را اجرا نکرده و نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۷۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

حجت الاسلام حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از فومن، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس  اظهار کرد:‌ برنامه های مدنظر برای هفته دفاع مقدس برنامه هائی سمبلیک یا نمایشی نیست بلکه پاسداشت هشت سال استقامت و فداکاری رزمندگان و جانفشانی شهدای سرافراز ایران اسلامیست که سبب عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی شدند همان کسانی که در اوج شور جوانی وارد عرصه جنگ و دفاع مقدس شدند.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار منوط به تجهیزات نظامی نیست شما الان می بینید در دنیا کشورهائی تا بن دندان مسلح هستند اما مقتدر نیستند چرا که یک باور ندارند و آن ایمان به خداست. ایمان به خدا قدرت دفاعی را حقیقی می کند و اینها لازمه هم هستند. در دنیای وحشی مادیگرای امروز برای رسیدن به قدرت به راحتی انسانها را به قتل می رسانند و هیچ ابائی از این کردار خود ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فومن با اشاره به چگونگی اداره کشور در دوران جنگ گفت: نکته مهم این است که بدانیم که چطور کشور در دوران دفاع مقدس اداره می شد تا همان روند عزت آفرین در مدیریت کشور اعمال شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: متاسفانه کم کم اعترافاتی از افرادی مطرح می شود که قابل تامل است، آقای صالحی می گوید طرف غربی در اجرای برجام طفره می رود،رئیس بانک مرکزی می گوید دستاورد های برجام تقریبا هیچ بود. متاسفانه در کشور برخی آمدند و همه چیز را منوط کردند به برجام و بیش از یک سال و نیم است که کشور دچار رکود اقتصادی شده است و دشمن حداکثر بهره برداری را می کند.باید بدانیم طرف مقابل در برجام تعهدات خود را اجرا نکرده و نخواهد کرد.

وی با اشاره به برخی صحبت ها مبنی بر پیشرفت کشور با الگوی ژاپن یا آلمان با تعطیلی نیروی نظامی آنها گفت: اینکه برخی در داخل دنبال تضعیف قدرت دفاعی کشور هستند و برجام های مختلفی که برشمرده می شود همه اینها مایه تاسف و نگرانیست. مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه فرمودند که باور برخی سخن ها از تضعیف قدرت نظامی کشور از برخی افراد بسیار سخت است اما اگر صحت داشته باشد حرف غلطیست زیرا هیچ فرد عاقلی نمی تواند به دنبال حذف قدرت نظامی کشور باشد.

حجت الاسلام حسینی در ارتباط با مذاکره با آمریکا تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره با آمریکا در هر صورت زیانبار است و این موضوع با مسئولین سطوح بالای کشور هم با استدلال مطرح شده که پاسخ مستدلی نداشتند اما ما می بینیم آن افراد در جاهائی دیگر حرف های دیگری می زنند که بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبریست لذا مذاکره با یزید معنا ندارد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: دشمن در هشت سال دفاع مقدس نتوانست هیچ غلطی بکند اما امروز در جنگ نرم دنبال تغیر باور های مردم ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه فومن با اشاره به تغییرات در سطوح مدیریتی در شهرستان گفت:‌ تغییرات در هر شهری طبیعی است اما متاسفانه گاهی دیده می شود سیاسی کاری صورت می گیرد به لحاظ اینکه در برخی ادارات برخی از افراد با شما در ارتباط نیستند و افراد ارزشی و خدومی نیز هستند باید جابجائی صورت بگیرد؟برخی فکر می کنند اگر مدیری را عوض کنند کاری  می توانند انجام بدهند بنده متذکر می شوم با این شیوه ها زمینه های خطرناکی را ایجاد نکنیم، متاسفانه برخی از اتاق های فکر مریضی که اساس نظام و انقلاب را قبول ندارند می خواهند به انقلاب ضربه بزنند، هوشیار باشید و تحت تاثیر قرار نگیرید،قرار نیست اگر مدیری که خوب دارد کار می کند اما با شما نیست باید تغییر کند این یعنی سیاسی کاری و بدانند قطعا نیروهای انقلابی و ارزشی رصد می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار