خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: کسانی که خود را مطیع ولایت و رهبری می‌دانند فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) را که امروزه در فضای مجازی به سرعت منتشر می‌شود را مبنا قرار دهند.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی مولوی حقیقی عصر دیروز در همایش رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه جماران بیرجند اظهارداشت : در هشت سال دفاع مقدس همه ملت ایران گوش به فرمان امام خمینی(ره) بودند.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس در سپاه با تاکید براینکه هیچ چیز نمی توانست ملت را از تبعیت پذیری از ولایت منع کند، گفت|: رزمندگان و شهدا میراثی ماندگار مانند تبعیت‌پذیری از ولی فقیه را گذاشته اند.

وی با بیان اینکه هیچ کس در دنیا باور نداشت که انقلاب اسلامی ایران در جنگ هشت ساله تحمیلی پیروز میدان باشد، افزود: رزمندگان با دست خالی از تجهیزات نظامی در جبهه‌های حق علیه باطل به مبارزه با دشمن پرداختند در حالیکه تابع ولی امر مسلمین بودند.

مولوی حقیقی یادآورشد: وقتی دشمنان انقلاب اسلامی دیدند صدام پیروز جنگ نیست حاضر به اعلام پیروزی کشور ایران نشدند و تصمیم گرفتند جنگ را فرسایشی کنند.

وی با بیان اینکه ما در جنگ با دست خالی می جنگیدیم در حالی که دشمن بیشترین امکانات جنگی را داشت، عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس درس عبرتی برای جهانیان است.

این فرمانده دفاع مقدس عنوان کرد: کسانی که ما را تهدید می‌کنند حتما تجربه دوران دفاع مقدس را فراموش کرده‌اند و یا فکر می‌کنند که ما فراموش کار هستیم.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی متذکرشد: اگر کوچکترین حرکت نظامی از سوی دشمن صورت گیرد سیلی محکم‌تر از سیلی که به صدام زدیم خواهیم زد.

مولوی حقیقی بر لزوم بازنگری شرایط دوران دفاع مقدس تأکید کرد و افزود : باید اسوه‌ها و فرامینی که امام(ره) و امروزه جانشین بر حقشان امام خامنه ای صادر می‌کنند را پذیرا باشیم.

پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس با اشاره به سخنان اخیر امام خامنه ای درجلسه خارج فقه عنوان کرد: امروز در فضایی که تفرقه صورت پذیرفت مقام عظمای ولایت به موقع ورود پیدا و توصیه به وحدت و همدلی کردند.

وی تاکید کرد: کسانی که خود را مطیع ولایت و رهبری می‌دانند فرمایشات ایشان را که امروزه در فضای مجازی به سرعت منتشر می‌شود را مبنا قرار دهند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: اقتصاد ما از همان ابتدای انقلاب با مشکل روبرو بوده است چرا که سیاست‌های اقتصادی دولت مردان در عرصه‌های ورود، تولید و صادرات یکسان نبود.

مولوی حقیقی اقتصاد مقاومتی یکی از شیوه‌های مقابله با تحریم دانست و عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی که امام خامنه ای تاکید فراوانی برآن دارند می تواند ما را در برابر مشکلات اقتصادی جامعه و تحریم ها محفوظ نگه دارد.

وی با اشاره به واردات کالاهای خارجی و خرید آن توسط مردم گفت: واردات کالاهایی که مشابه آن در کشور یافت می‌شود سبب تعطیلی کارخانجات می‌شود.

این پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در همین راستا بیکاری در کشور گسترش می‌یابد و این موضوع بنیان خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و موجب گسترش آسیب های اجتماعی فراوانی از جمله افزایش طلاق و اعتیاد می‌شود.

پیشکسوت دفاع مقدس خطاب به مسئولان متذکرشد: این مشکلات ناشی از این است که مدیران به اقتصاد مقاومتی، انقلابی پویا که برگرفته از دانشمندان، کارشناسان و نیروهای انقلابی است توجهی نمی‌کنند و رویکرد آنها انقلابی نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها