خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی نیروزمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت کشور ما در اوج قرار دارد و می توان ادعا کرد که ایران ما امن‌ترین کشور دنیاست و این نعمتی بزرگ است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۰۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروزمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در یادواره156 شهید بخش شال و شهدای مدافع حرم با بیان اینکه دفاع مقدس ما ثابت کرد که همواره عقیده راسخ بر سلاح و تجهیزات فراوان پیروز خواهد شد افزود: آنچه که در دفاع مقدس بیش از هر چیزی مشهود بود معنویت و اراده پولادین استوار مردانی بود که تاریخ به نیکی از آنها تا ابد یاد خواهد کرد.
وی سه عامل مهم نیروی انسانی، ولی فقیه و حضور مردم در جبهه ها را عوامل برتر ساز ما در جبهه ها دانست و گفت: اگر هدایت های امام گونه ولی فقیه در جبهه ها که باعث حضور آحاد مردم در دفاع مقدس شد نمی‌بود قطعا ما در دفاع مقدس پیروز نمی‌شدیم.
سردار عراقی ادامه داد: همه عوامل فوق دست به دست هم داد تا استکباری که می‌خواست یک هفته ای کشور را تسخیر کند در طول 8 سال دفاع مقدس نتوانست کاری از پیش ببرد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه شهدا برای ما آبرو و عزت و امنیت را به ارمغان آورده اند ابراز کرد: امروز امنیت کشور ما در اوج قرار دارد و می توان ادعا کرد که ایران ما امن‌ترین کشور دنیاست و این نعمتی بزرگ است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز ما باید قدر این امنیت را بدانیم و در سایه این امنیت و آرامش، تلاش همه جانبه خود را در جهت رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و سایر مشکلات از این دست به کار ببریم تا بتوانیم در زمینه اقتصادی هم به استقلال کامل برسیم.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها