خبرهای داغ:
این مراسم معنوی که در مسجد سیدالشهدا(ع) کوی فرهنگیان با حضور جناب سرهنگ نجفوند فرمانده تیپ حضرت مهدی(عج) اندیمشک، امام جمعه محترم شهرستان اندیمشک ، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان نهادها و سازمان های شهرستان یکهزار شهید اندیمشک برگزار شد، با اجرای چند برنامه فرهنگی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گرامی داشته شد و مردم بار دیگر با آرمانهای شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی و امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۳۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ناحیه بسیج اندیمشک ، همرزمان شهدای مدافع حرم با اشاره به خاطرات 8سال دفاع مقدس گفتند:در سیصد سال گذشته به ایران عزیز حملات بسیاری شده و در هر دفعه بخشی از خاک ایران تسلیم شده اما در دفاع مقدس با وجود وضعیت نامناسب انسجام نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در اوایل جنگ حتی یک وجب از خاک ایران به حرمت خون شهدا جدا نگردیده و این یک افتخاری است که جز به حرمت خون شهدا هرگز امکان پذیر نمی شد . این شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای جنگ تحمیلی بوده و هستند .

پخش کلیپ ، خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس، اشعاری در وصف شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از برنامه های برگزار شده در این یادواره بود.

مسئولان برگزار کننده هدف از برگزاری این یادوراه را ترویج فرهنگ ناب شهادت و تلاش جهت انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا عنوان کردند.

 در ادامه  این مراسم امام‌جمعه محترم‌اندیمشک وجناب سرهنگ قربانی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اندیمشک از کتاب "راه ستاره ها" که نگاهی بر بخشی از زندگینامه شهید (مجتبی بابایی زاده) هست رونمایی شد.

در انتهای این مراسم از خانواده شهدای مدافع حرم شهید حاج علی محمد قربانی شهید احمد مجدی شهید احمد حاجیوندالیاسی ، شهید حبیب رحیمی منش و شهید مفقودالاثر مهدی نظری تجلیل بعمل آمد.

این مراسم شب دوشنبه 5مهرماه 1395 از ساعت 20 الی 22:30 به میزبانی پایگاه بسیج سیدالشهداء حوزه دو شهری شهید مدنی ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها